وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: هیچ دروازه بانی نویر نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسون اولرایش دروازه بان دوم بایرن مونیخ می گوید کسی نمی تواند جای خالی نویر را پر کند.  

مانوئل نویر به علت شکستگی انگشت پا ادامه فصل جاری را از دست داده و اکنون اسون اولرایش فرصت این را پیدا کرده تا در بازی های آتی درون دروازه بایرن مونیخ قرار بگیرد.

بایرن مونیخ روز چهارشنبه از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان به مصاف دورتموند می رود و اولرایش کار سختی مقابل مهاجم های دورتموند خواهد داشت. اولرایش در مصاحبه با کیکر گفت:
هیچ دروازه بانی نمی تواند ۱۰۰% جای نویر را پر کند. من دروازه بان دوم هستم و به جای نویر بازی خواهم کرد. من سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم اما نمی توانم کامل جای او را پر کنم. جای خالی نویر را هیچ دروازه بانی نمی تواند پر کند چون او بهترین دروازه بان جهان است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد