وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر بروسیا دورتموند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان با شکست برابر بروسیا دورتموند از صعود به فینال بازماند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

از این شکست ناراحتیم. جام حذفی رقابت بسیار مهمی برای ما بود. در بازی مقابل رئال مادرید نباید شکست می خوردیم، اما شکست در بازی مقابل دورتموند به خاطر اشتباهات خودمان بود. نتوانستیم از فرصت هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم و در نیمه اول شانس این را داشتیم تا نتیجه بازی را 3 بر 1 بکنیم. در نیمه دوم اما عملکردمان دچار مشکل شد. این لحظات، لحظات خوبی برایمان نیستند اما باید تمرکز خودمان را حفظ کینم و  هر چه زودتر قهرمانی خودمان در بوندس لیگا را قطعی کنیم. هنوز 4 بازی دیگر در لیگ پیش روی داریم. فکر می کنم الان زود باشد تا در مورد عملکردمان در این فصل صحبت کنیم. ما همچنان در بوندس لیگا شانس داریم و به دنبال قهرمانی هستیم. 
 

فیلیپ لام:

من می خواستم دوران بازیگری ام را با یک فینال تمام کنم، اما این فوتبال است، شما همیشه آنچه را که می خواهید به دست نمی آورید. روی گل مقصر بودم. اشتباه واضح من بود. هنوز سه هفته و نیم با تیم دارم و بعد از آن تمام خواهد شد. 

 

داوید آلابا:

ما به اندازه کافی در این بازی فرصت داشتیم تا نتیجه را به سود خودمان کنیم. اگر از فرصت هایتان در بازی استفاده نکنید، جریمه می شوید. اگر 3 بر 1 جلو می افتادیم، بازی به شکل دیگری پیش می رفت. دورتموند در ایندیدار برنامه هایش را پیاده کرد و در نهایت به هدفش رسید.
   

اولرایش:

در این دیدار نتوانستیم از فرصت های بسیار خوبی که به دست آورده بودیم، استفاده کنیم و این اجازه را به دورتموند دادیم تا برای بازگرداندن نتیجه بجنگد. این شکست بسیار تلخ است. حذف از دو تورنمنت مهم نشان دهنده این است که این فصل، فصل ایده آلی برای ما نبوده.  در ادامه باید هر چه در توان داریم به کار گیریم تا هر چه زودتر قهرمان بوندس لیگا شویم.

   

توماس توخل (سرمربی بروسیا دورتموند):

در این دیدار ما 2 بر 1 عقب افتادیم، اما در نهایت توانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم. ما در مونیخ به بازی برگشتیم و این دیوانه کننده است. برای 20 دقیقه در این دیدار خوب کار کردیم، در نیمه اول نقاط ضعفی داشتیم، اما در نیمه دوم توانستیم ضعف هایمان را جبران کنیم. در این بازی شانس نیز با ما یار بود. در چنین دیداری ما به شانس نیاز داشتیم. ترکیب اصلی ما نسبت به بازی های قبلی از تجربه و میانگین سنی بالاتری برخوردار بود. در این دیدار دو تیم از برترین تیم های کشور آلمان رو در روی هم قرار گرفتند. در این دو روز حس کردم که بازیکنان کاملا درگیر این دیدار شده اند. در ادامه نیز باید شجاع باشیم.

 

عثمان دمبله (بازیکن بروسیا دورتموند):

من بسیار خوشحالم که بهه فینال برلین رسیدیم. بایرن یک تیم بزرگ است پس شما برای پیرووزی بر آنها به کمی شانس هم نیاز خواهید داشت. این بزرگترین لحظه دوران حرفه ای من تا کنون بوده است و لحظه ارسال پاس گل و گلزنی خود را فراموش نخواهم کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 08:02

مهم لیگ قهرمانان بود که رفت، بیشتر دلم واسه فیلیپ لام سوخت که به اخرین ارزوی فوتبالیش نرسید

امین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:28

باورتون نمیشه من چه حالی دارم هم خیلی ناراحتم به خاطر حذف از دو جام و هم خیلی امیدوارم که هوینس و رومینیگه به خودشون بیان و خرید کنن هوینس فک کرده ده سال پیشه که بهترین بازیکنا رو بشه با 40 میلیون یورو خرید با تمام احترام به همه بایرنی های عزیز من از هوینس متنفرم

امین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:32

سیاست های نقل و انتقالاتی بایرن باید عوض بشه
در هوشمندانه بودن خریدای بایرن شکی نیست ولی دیگه دارن شورشو در میارن
بایرن باید تغییر نسل بده سریع ولی نه با آکادمی اگه بخواد با آکادمی جوان گرایی بکنه بایرن حداقل برای سه یا چهار سال بدجور سقوط می کنه
بایرن نیاز به بازیکنای اثبات شده جوون داره

امین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:38

به نظر من بایرن باید رافینیا ، برنات و کاستا رو بفروشه
به جاش باید یه دفاع راست ( مثل کایل واکر ) یه هافبک خلاق ( مثل وراتی) یک یا دوتا وینگر جوون عالی ( مثل برناردسکی ، کاراسکو ، لمار، برناردو سیلوا ) و یه مهاجم نوک ( مثل موسی دمبله یا گابریل باربوسا ) بخره
در غیر اینصورت دوسال دیگه بایرن حتی از گرفتن بوندسلیگا هم عاجز میشه

امین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 14:40

وقتی بایرن از لحاظ بازیکنی عالی وجوون شد اونوقت میتونن کم کم بازیکنای آکادمی رو به تیم اصلی اضافه کرد نمیشه جایگزین روبری رو از آکادمی گرفت نمیشه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد