وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - کامرون؛ تلاش ژرمن ها برای صدرنشینی گروه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های ملی آلمان و کامرون آخرین بازی خود در مرحله گروهی را برگزار خواهند کرد. 

 

تاریخ بازی:یکشنبه ٤ تیر ١٣٩٦
زمان بازی: ١٩:٣٠ به وقت ایران
محل بازی: ورزشگاه المپیک فیشت، سوچی

 
ژرمن ها تیمی کم تجربه و جوان را به جام کنفدراسیون ها فرستادند، اما بعد از پیروزی برابر استرالیا و تساوی برابر شیلی آنها در آستانه صعود به جمع ٤ تیم برتر هستند. بم امتیاز از بازی آخر صعود آنها را تضمین می کند. اکنون امثال لارس اشتیندل و ساندرو واگنر با درخشش خود در این جام توجه ها را به خود جلب کرده اند و زمینه حضور خود در جام کنفدراسیون ها را فراهم می کنند. قهرمان آفریقا اما در چند وقت اخیر شرایط خوبی نداشته اند. آنها پیش از جام روند خوبی نداشتند و اکنون نیز در آستانه حذف از جام قرار دارند.
هر دو تیم نیاز مبرم به برد در این بازی دارند. ژرمن ها پس از تساوی برابر شیلی برای اول شدن در گروه نیاز به برد با اختلاف قابل توجه دارند. کامرون نیز برای زنده نگه داشتن شانس خود برای صعود باید ژرمن ها با اختلاف شکست دهند تا با هم امتیاز شدن با شیلی و آلمان به وسیله تفاضل گل صعود کنند.

لوو: به دنبال پیروزی هستیم.    
یوآخیم لوو مربی مانشافت در مصاحبه پیش از بازی گفت: تساوی برای صعود ما کافی خواهد بود. اما ما میخواهیم صدرنشین گروه باشیم. همیشه برای برد بازی می کنیم.اگر بازی را ببریم میتوانیم بدون سفر دوباره بازی خود را در نیمه نهایی برگزار کنیم. بازی برابر کامرون آسان نخواهد بود. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند

 

بررسی تیم ملی آلمان
ترکیب احتمال ژرمن ها: تراشتگن- کیمیش، موستافی، زوله- جان، رودی، گورتسکا، دراکسلر- اشتیندل، واگنر

فرم تیم: ژرمن ها با تساوی برابر شیلی روند شکست ناپذیری خود پس از یورو را حفظ کردند. آلمان ١٢ بازی است شکست را تجربه نکرده اند. پیش از تساوی با شیلی آنها ٣-٢ استرالیا را در جام کنفدراسیون ها شکست دادند

بازیکنان کلیدی: آلمان : لارس اشتیندل - جولیان دراکسلر

 

بررسی تیم ملی کامرون
ترکیب احتمالی کامرون: کامرون: اوندوا - مابوکا - آنگویسا - تیکئو - موکانجو - ابوباکار - باسوگوگ - سیانی - دژوم - فائی

فرم تیم:  آنها در پنج بازی خود تنها یک بار طمع برد را چشیده اند. آنها پس از پیروزی برابر مراکش از شیلی و کلمبیا شکست خوردند و با استرالیا مساوی کردند.

بازیکنان کلیدی: وینسنت ابوبکر - بنجامین موکانجو

 

رویارویی های دو تیم

این دو تیم پیش از این ٣ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ژرمن ها با دو برد و یک تساوی تا به امروز شکست ناپذیر بوده اند.
آخرین بازی دو تیم در سال ٢٠١٤ با تساوی ٢-٢ به پایان رسید. در دو بازی قبل ژرمن ها ٢-٠ و ٣-٠ پیروز بوده اند.

 

پیش بینی بازی

آلمان ٣ - ٠ کامرون

منبع 

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 01:48

متاسفم واسه اشتفان کونتز بی شرف که مثل مترسک بود و به ایتالیا دو جنسه باختن,,,خاک تو سرشون آبرو آلمان رپ بردن,,,کونتز بی همه چیز

عقاب سفید یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 08:30

سلام
متاسفانه یک تاکتیک مشترک درهمه تیمهای آلمانی دیده میشود و آن پاسکاریهای بی دلیل وتحت فشار دروازه بان با بازیکنان دفاعی می باشد که ثمره ان در دوبازی با شیلی وایتالیا منجر به گل شد و چند موقعیت خطرناک دیگر بوجود آورد که باید به حداقل برسد چون غیر از آن تیمها از روش تاکتیکی حریف گل نمیخورند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد