وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ضعیف ترین عملکردهای بایرن در تاریخ بوندسلیگا

در این مقاله قصد داریم ضعیف ترین رتبه ها و عملکردهایی رو که بایرن مونیخ در بوندسلیگا کسب کرده است بررسی کنیم. 

 

1-فصل 1967 1966 دومین حضور بایرن مونیخ در بوندسلیگا بود که در این فصل بایرن به رتبه ششمی لیگ  با 37 امتیاز دست پیدا کرد.

از نتایج بد بایرن میتوان به باخت 4 بر یک مقابل وردربرمن 5 بر دو مقابل اینتراخت برانشوایگ و همچنین 4 هیچ مقابل دورتموند اشاره کرد. پایان آن فصل به ترتیب اینتراخت برانشوایگ با 43 مونیخ 1860 با 41 ودورتموند با 39 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

2-شاید از عجیب ترین فصول تاریخ بایرن مونیخ فصل 1975 1974 باشد. بایرن که در این فصل در جام باشگاه های اروپا موفق شده بود به مقام قهرمانی برسد در لیگ  با 34 امتیازبه مقامی بهتر از دهمی دست پیدا نکرد و یکی از بدترین نتایج خود در بوندسلیگا را رقم زد. بایرن فصل را وحشتناک شروع کرد و در اولین بازی خود با نتیجه 6 بر صفر نتیجه رو به کیکر اوفنباخ واگذار کرد. ازد گیر باخت های بایرن در آن فصل میتوان به باخت 5 بر دو مقابل کایزرسلاترن و 6 بر 5 مقابل فوروتونا دوسلدروف اشاره کرد. اخر آن فصل گلادباخ رویایی آن زمان با 50 امتیاز به قهرمانی لیگ دست یافت.

 

3-فصل 1977 1976 بایرن مونیخ در بوندسلیگا با 37 امتیاز به مقامی بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد اما به سهمیه جام یوفا دست پیدا کرد.

در آن فصل که باز هم گلادباخ به مقام قهرمانی رسید بایرن مونیخ یکی از بدترین شکست های تاریخ خود را متحمل شد و در استادیوم المپیک مونیخ در حضور 50 هزار تماشاگر 7 بر صفر مغلوب شالکه شد. باخت 5 بر صفر مقابل هامبورگ و و 6بر یک برابر زاربروکن از دیگر نتایج تلخ بایرن در آن فصل بود.

 

4-درست فصل بعد یعنی فصل 1978 1977 بدترین رتبه ی بایرن در بوندسلیگا رقم خورد و این فصل ضعیف ترین عملکرد آن ها بود.

در سالی که کلن با 48 امتیاز قهرمان لیگ شد بایرن مونیخ با 32 امتیاز به مقام دوازدهمی رسید.

نکته ی جالب توجه پیروزی هفت بر یک بایرن مقابل شالکه بود که به نوعی جبران شکست سنگین آن ها در فصل گذشته به حساب می آید. بعد از کلن هم گلادباخ و هرتابرلین به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

5- فصل 92 91 بازهم یکی از بدترین دوره های حضور بایرن در بوندسلیگا رقم خورد و این تیم با تنها 36 امتیاز به مقام دهم لیگ دست پیدا کرد.

در آن فصل به ترتیب اشتوتگارت با 52 دورتموند با 52 و اینتراخت فرانکفورت با 50 امتیاز اول تا سوم شدند.

 

6-در نهایت فصل 2007 2006 با اینکه نسبت به فصل های بالا که ذکر کردیم بهتر برای بایرن تموم شد اما به سبب اینکه شاید علاقه مندان  این فصل را یادشان باشد بررسی میکنیم.

در این فصل بایرن با 60 امتیاز به مقام چهارمی رسید و باتوجه به سهمیه ی آن موقع بوندسلیگا مجبور شد راهی جام یوفا شود و از حضور در لیگ قهرمانان منع شد.

در آن سال اشتوتگارت با 70 امتیاز به مقام قهرمانی آلمان دست پیدا کرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 16:55

به گزارش بیلد خاوی ماتینز در حال مذاکره با منچستر سیتی برای پیوستن به این تیم است .

دوستان نظرتون چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد