وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زوله: پیوستن به بایرن مونیخ بهترین تصمیم دوران ورزشی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع جدید بایرن مونیخ می گوید که چیزهای جدیدی در این تیم خواهد آموخت.  

نیکلاس زوله، مدافع 21 ساله تیم ملی آلمان که به تازگی راهی بایرن مونیخ شده است، در مصاحبه با ARD گفت:

“قد و وزن من؟ این حجم عضلانی خالص است! من معتقدم که انتقال به بایرن مونیخ بهترین تصمیم دوران ورزشی من است. من مطمئنم که در بایرن مونیخ هرروز از بهترین بازیکنان جهان چیزهای بسیار زیادی خواهم آموخت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد