وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیانیه باشگاه بایرن مونیخ برای درگذشت چیستر بنینگتون: اف سی بایرن یک دوست را از دست داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن‌مونیخ و گروه لینکین پارک روابط نزدیکی داشتند. 

 

چیستر بنینگتون، خواننده گروه موسیقی لینکین پارک، روز پنج شنبه 20 جولای در لس آنجلس به زندگی خود پایان داد. او یک هوادار بایرن مونیخ بود.

باشگاه بایرن‌مونیخ، با انتشار بیانیه‌ای روی وبسایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی باشگاه، برای مرگ چیستر بنینگتون هم‌دردی کرده است:

"تقریبا دو سال پیش بود، اواسط جولای 2015، لینکین پارک در شانگهای اجرا داشت. بایرن مونیخ هم در همان زمان در مرکز تجارت جهانی شانگهای حضور داشت؛ دو گروه مختلف که هر دو در سطح جهانی بسیار موفق بودند با یک دیگر در سفر آسیا دیدار کردند.

نوازنده لینکین پارک و یک عاشق فوتبال، دیو فارل به ورزشگاه آمد و پیروزی 1-0 بایرن مونیخ مقابل اینتر را از نزدیک شاهد بود؛ اولین برخوردی که ارتباط‌های بیش‌تر را در پی داشت. ژروم بواتنگ به کنسرت‌های لینکین پارک در آلمان می‌رفت. همچنین بند و بازیکنان پروژه‌های خیریه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی سازمان‌دهی کردند. از جمله رقابت برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای موسسه غیر‌انتفاعی موسیقی برای امدادرسانی1. برنده این پروژه، از آمریکا به آلیانتس آرنا دعوت شد تا یک بازی را از نزدیک شاهد باشد؛ اعضای بند، دیو فارل و چیستر بنینگتون نیز با پیراهن بایرن آن‌جا حاضر بودند.

در همین ماه می، بنینگتون و فارل یک پیام ویدئویی برای تبریک پنجمین قهرمانی پیاپی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا ارسال کردند. هر دوی آن‌ها پیراهن شماره 12 بایرن مونیخ را پوشیده بودند. ژروم بواتنگ و تیاگو از آن‌ها تشکر کردند و از بند درخواست داشتند که چند ترانه را در آلیانتس آرنا اجرا کنند.

روز پنج‌شنبه این هفته، چیستر بنینگتون در لوس آنجلس و در سن 41 سالگی درگذشت. اف سی بایرن مونیخ یک دوست را از دست داد."


1: Music For Relief، موسیقی در جهت دستگیری و امداد رسانی، یک بنیاد خیریه تأسیس شده توسط لینکین پارک در سال ۲۰۰۵ است. از جمله فعالیت‌های این بنیاد می‌توان به کمک به قربانیان و بازماندگان بلایای طبیعی و حفظ محیط زیست و مبارزه با گرمایش جهانی اشاره کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد