وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

از پیراهن سوم بایرن مونیخ برای فصل جدید رونمایی شد؛ طرح از پسری 15 ساله!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیراهن سوم باواریایی ها سفید رنگ خواهد بود.  

پس از رونمایی رسمی از پیراهن های اول و دوم بایرن مونیخ، آدیداس از پیراهن سوم تیم مونیخی رونمایی کرد. پیراهن های اول و دوم بایرن نسبت به فصول گذشته متفاوت طراحی شده  و الهام گرفته از سال های گذشته است.

اما طبق قراردادی که آدیداس با تیم های خود دارد، پیراهن سوم از بین طرح های هواداران انتخاب می شود. گویا پیراهن سوم فصل جدید بایرن را پسری 15 ساله طراحی کرده است:

 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
میرو یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:54

دوستان سیتی برای خرید دانلیو 30 میلیون هزینه کرده
جالبه که دانلیو ذخیره واکر هست که به تازگی از تاتنهام اومده
نتیجه: با این هزینه ای که تیمهای دیگه میکنن کار تیمهایی مثل بایرن که میخان ریاضت بکشن خیلی سخت شده
خدا کنه امسال کاممون دوباره تلخ نشه

میرو یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 01:02

لطفا کسی که منفی میزنه دلیلش را برام بنویسه
ممنون از لطفت

امیر یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 13:45

داداش یه سری ها هستند توی این وبلاگ چه موافق باشند چه مخالف منفیرو میدن
الان بگی بایرن 3 گانه کسب کنه هم اون منفیرو میخوری .
مخصوصا بعضیا با منم مشکل دارند..
اصلا برات مهم نباشه.. اگه کسی وجود نقد کردنو داشته باشه قطعا خیلی مردونه میاد جلو و نقد مفید میکنه که 2 طرف نظرشون یکسان باشه..

مانو روبری یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 14:01

همش پول
الان رافینیا و کیمیچ هم ذخیره همن دیگه
ما قوی هستیم و‌ با سیاست پول خرج کردیم
اونا می خان مثل ما شن ولی چون سیاست مارو ندارن بیش تر پول خرج میکنن
خخخخححح

میرو یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 14:37

داداش گلم امیر
ممنون از لطفت
راستش من بیش از 40 سال سنمه و بیشتر عمرمو طرفدار بایرن بودم اگه نقدی می کنیم از سر دوست داشتنه وگرنه من یکی بدونم بایرن تا زمانی که زنده هستم قهرمان نمیشه بازم با تمام وجود طرفدارشم

من منظورم اینه که تو نقل و انتقالات باید هوشارتر باشن و این الزاما به معنی خرج کردن ول بیشتر نیست

برخی دوستان به قول شما عادت منفی دادنو دارن
البته من خبرم را یه کوچولو ویرایش کنم که واکر هنوز به صورت قطعی نیومده سیتی ولی به سیتی خیلی نزدیکه

امیر یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 16:02

سلام میرو جان ممنونم از اینکه نظرتو ارائه دادی.
بله اصلا دیگه مهم نیست برای من.. من نظر خودمو بیان میکنم..
همه ی ما نقدامون از سر تعصب و عشق به بایرن هست. کاملا با حرف شما موافقم..
اما توی این مدت که توی این وبلاگ هستم شخص خاصی رو ندیدم که نقد جامع و کامل بکنه..
اکثرا یه نقدای ببخشید چرت و پرتی رو بیان میکنند.حالا بیای یه حرفی بزنی چون نمیتونند جوابتو بدن منفی میدن که مثلا ما با شما مخالفیم..
ولی در سایت هایی که کاربرا اطلاعات بالاتری نسبت به فوتبال و دنیای فوتبال دارند.اگرم نقدی از تیم میکنی.. کسی هست که جوابتو به صورت قانع کننده بده و تو رو هم قانع کنه.

ariya1900 دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 01:02

به نظر من بایرن چند خرید نسبتا خوب داشته و از لحاظ سنی جوون تر شده اما اون تحولی که ما هوادارا دوست داریم توی تیم ایجاد بشه تا حالا که نشده

تیم هنوز اون نقطه ضعف دو سال اخیرشو داره و اون هم عملکرد ضعیف مولر و لواندوفسکی در گلزنی هستش که به راحتی توپا رو از دست میدن و این مشکل هم هنوز حل نشده
بعد رافینیا و برنات هم که واقعا در حد بایرن نیستند
رافینیا چند ساله توی تیمه اما سطح بازیش بسیار پایینه و باید کنار گذاشته بشه

حالا آنچلوتی هم اگه امسال نتونست کاری کنه نباید سال سومی واسش وجود داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد