وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بررسی؛ ترکیب بایرن مونیخ در فصل آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ بعد از سپری کردن اولین فصل آنچلوتی در مونیخ، اکنون در جستجوی آغازی دوباره است. 

 

سرمربی و مدیر ورزشی
------------------
آنچلوتی دومین فصل خود را در آلمان سپری می کند. هواداران برای سال دومی چیز جز قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نمی خواهند. قهرمانی لیگ و حذفی هوادران را راضی نمی کند و آنچلوتی بعد از یکسال حضور در آلمان و آشنایی با شرایط تیم باید تیم را قهرمان اروپا کند. بعد از یکسال حسن صالحمیدزیچ مدیر ورزشی جدید تیم می باشد. باید دید آیا صالحمیدزیچ در پست جدید خود موفق است یا نه. مطمئنا مدیر ورزشی بایرن بودن وظیفه سنگین و خطرناکی است که صالحمیدزیچ آن را پذیرفته است.

نقل و انتقالات
------------------

( بازیکنان ورودی ) :
نیکلاس سوله ( 20 میلیون یورو / هوفنهایم) ، کورنتین تولیسو(41 / المپیک لیون) ، خامس رودریگز (قرضی با مبلغ 10 میلیون یورو/ رئال مادرید) سباستین رودی ( رایگان / هوفنهایم) ، سرج گنابری ( 8 / وردربرمن)

( بازیکنان خروجی):
داگلاس کاستا ( قرضی با مبلغ 6 میلیون یورو/ یوونتوس) ، سرج گنابری( قرضی با مبلغ 1.25 / هوفنهایم) ، فیلیپ لام،ژابی آلونسو و تام اشتارک (خداحافظی از فوتبال)

بررسی پست های بایرن مونیخ
------------------

دروازه بان:

بازیکنان: مانوئل نویر ( 31 ساله) ، اسون اولرایش ( 28 ) ، کریستین فروختل ( 17 )

وقتی بهترین دروازه بان چندسال اخیر فوتبال را داشته باشی سئوالی می ماند؟ نویر با بدست اوردن امادگی خود، آماده است در فصل جدید باز هم در دروازه بایرن مونیخ بدرخشد. بدون شک کیفیت نویر چند لول بالاتر از کل دروازه بان های آلمان و آلمانی است. این را در بازیهای آلمان در جام کنفدراسیون ها و بازیهای دوستانه بایرن میتوان مشاهده کرد. اسون اولرایش نیمکت نشین مانوئل نویر خواهد بود و کریستین فروختل پس از خداحافظی تام اشتارک دروازه بان سوم. در صورتی که نویر مصدوم یا محروم نشود نمیتوان شانسی برای اولرایش یا فروختل قائل بود.

مدافع

مدافعان کناری:
بازیکنان: یوشوا کیمیش (22) رافینیا (31) ، داوید آلابا (25) ، خوان برنات (24)
واقعیت این است که کیمیش یک سال است که جای فیلیپ لام را در تیم ملی پر کرده است و اکنون بعد از خداحافظی کاپیتان محبوب و دوست داشتنی باواریا کیمیش در بایرن نیز باید جای او را پر کند. بدون شک کیمیش کار سختی برای پر کردن جای لام دارد اما استعداد زیاد این بازیکن میتواند باعث پیشرفتش شود. رافینیا نیز دیگر گزینه بایرن برای سمت راست خط دفاعی می باشد. مدافع با تجربه می تواند در صورت جواب ندادن کیمیش یا در مصدومیت و محرومیت این بازیکن جای او را پر کند. در صورت مصدوم نشدن خوان برنات در سمت چپ دفاعی رقابت بیشتری وجود داشت. با اینکه آلابا از مهره های اصلی بایرن می باشد اما برنات از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و می واند آلابا را به چالش بکشاند.

مدافعان میانی:
بازیکنان: یروم بواتنگ(28) متس هوملس (28) ، خاوی مارتینز (28) ، نیکلاس سوله (21) ، فلیکس گوتزه(19) ، مارکو فریدل (19)

به نظر می رسد متس هوملس گزینه اصلی و ثابت انچلوتی برای خط دفاعی می باشد و سه مدافع میانی دیگر باید برای قرار گرفتن در کنار هوملس رقابت کنند. در این بین بواتنگ باوجود مصدومیت های زیاد و سنگین دو سال گذشته هنوز هم گزینه اول است. خاوی مارتینز و نیکلاس سوله جوان نیز می توانند در ترکیب قرار بگیرند؛ مارتینز فصل گذشته در اکثر مواقع در کنار هوملس قرار می گرفت و سوله نیز فصلی رویایی در هوفنهایم سپری کرد. فلیکس گوتزه و مارکو فریدل دو بازیکن جوان نیز شانس بسیار کمی برایشان قابل تصور است.

هافبک

هافبک دفاعی:
بازیکنان: تیاگو(26)،  رناتو سانچز(19)، آرتورو ویدال(30)، کورنتین تولیسو(22)، سباستین رودی(27)، نیکلاس دورش (19) ،خاوی مارتینز
وضعیت در این پست هم به گونه ای نامشخص و سخت است. آرتورو ویدال گزینه اول قرار گرفتن در ترکیب خواهد بود. کنار او نیز احتمالا تیاگو قرار خواهد گرفت. بعد از جذب خامس رودریگز بازیکن محبوب آنچلوتی ، شاید بازیکن اسپانیایی کمی عقب تر بیاید و در کنار ویدال به میدان رود. کورنتین تولیسو هافبک تازه وارد که فصل گذشته در المپیک لیون و لیگ یک فرانسه خوش درخشید نیز گزینه ای قابل تامل خواهد بود. سباستین رودی که در دیدار سوپر کاپ به خوبی میانه میدان را تصاحب کرده و در آن بازی درخشید نیز گزینه ای دیگر است. خاوی مارتینز هم حضور دارد که به احتمال زیاد در پست مدافع میانی به میدان رود. رناتو سانچز بر خلاف انتظارات نتوانست درخششی از خود نشان دهد و شاید از بایرن جدا شود. یکی دیگر از بازیکنان بایرن در این پست نیز نیکلاس دورش می باشد که برای اوهم شانسی قائل نیستیم.

وینگرها:

بازیکنان: آرین روبن( 33 ساله) ، فرانک ریبری (34) کینگزلی کومان (21 ) ، توماس مولر ( 27)، مس رودریگز (26) ، فابین بنکو( 19)

در صورت آمادگی زوج روبری در کناره ها برای بایرن مونیخ به میدان خواهند رفت. وینگر هلندی با وجود بالارفتن سن همچنان از بهترین های بایرن مونیخ می باشد. کینگزلی کومان جوان تنها گزینه جانشین تخصصی این دو بازیکن می باشد. این بازیکن فرانسوی نیز فصل گذشته بازیهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد با این وجود مسئولان بایرن قرارداد این بازیکن را تمدید کردند. خامس رودریگز و توماس مولر نیز بازیکنانی هستند که در صورت نیاز میتوانند در کناره ها به بایرن مونیخ کمک کنند. فابین بنکو نیز بازیکن جوان این پست می باشد.

هافبک هجومی:
بازیکنان: خامس رودریگز ( 26) ، توماس مولر (27) ، فابین بنکو ( 19) تیاگو (26)
خامس رودریگز از محبوب ترین بازیکنهای کارلو آنچلوتی در چند سال اخیر می باشد. خامس بهترین سال فوتبالی خود را زیر نظر مربی ایتالیایی سپری کرد و حال به بایرن آمده تا بازهم زیر نظر انچلوتی بدرخشد. توماس مولر مهاجم محبوب باواریایی ها هم رقابت سختی با خامس خواهد داشت. مولر که فصل گذشته درخشش همیشگی را نداشت در فصل جدید امیدوار است به روند گلزنی و درخشش خود باز گردد. تیاگو نیز یک هافبک هجومی تخصصی است که فصل قبل از بهترین های بایرن بود اما با جذب خامس به احتمال زیاد در پست هافبک دفاعی به میدان رود. فابین بنکو نیز علاوه بر کناره ها قابلیت بازی در خط هافبک هجومی را داراست.


حمله:
بازیکنان: روبرت لواندوفسکی( 28) ، توماس مولر ( 27) فرانک اوینا ( 17)
روبرت لواندوفسکی فصل گذشته دوئل آقای گلی را به اوبامیانگ واگذار کرد؛ اما این فصل آماده است تا با قدرت گل های زیادی به ثمر برساند و عنوان آقای گلی را تصاحب کند. مهاجم لهستانی تنها مهاجم تخصصی بایرن می باشد. رومینیگه در صحبتی اعلام کرد که لواندوفسکی در 80،90 درصد بازیها حضور دارد و بایرن به مهاجم دیگری نیازی ندارد. در صورت نیاز مولر نیز می تواند در این منطقه به کار گرفته شود. فرانک اوینا جوان 17 ساله نیز در تمرینات بایرن شرکت داشته است و اگر از شانس خوبی برخوردار باشد می تواند به آینده ای خوب فکر کند.

هدف فصل
----------------

در این قسمت نیز سئوالی باقی نمی ماند، قهرمانی در اروپا تنها چیزی است که هواداران بایرن را راضی می کند. بایرن در بوندس لیگا و جام حذفی شانس اول قهرمانی می باشد و یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی چمپیونز لیگ. باید دید آنچلوتی می تواند بایرن را بعد از 4 سال قهرمان اروپا کند یا خیر.

ترکیب های احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد
----------------

کد:46859

نظرات 3 + ارسال نظر
msaeid پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 17:33

نویر باید امسال حواسش قشنگ به خودش باشه چون بوفون شانس اول گلری تو تیم ستارگانه ............
غرور و باید بذاره کنار عین آدم کارشو انجام بده

مانو روبری پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 19:54

مگه عین آدم کارشو انجام نمیداد؟؟؟

msaeid جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 00:44

کسی که میگه به مسی نشون میدم کی رئیسه معلومه عین آدم کارشو انجام نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد