وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: تلاش بسیاری کردم تا در تیم ملی بازی کنم؛ فیلیپ لام الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیمیش هم اکنون مهره ثابت آنچلوتی در ترکیب بایرن مونیخ است. 

 

یاشوا کیمیش، بازیکن باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که با تمرین و تلاش بسیار موفق شده تا در تیم ملی آلمان جایگاه ثابتی برای خود پیدا کند.

در مصاحبه با sportbild، او در خصوص این مسئله بیان کرد:

“زمان سختی را پشت سر گذاشتم. گاهی اوقات از خودم می پرسیدم که چه کاری کنم که بهتر شوم یا چگونه نظر مربی را جلب کنم؟ زمان هایی بود که از من در تیم ملی استفاده نمی شد. بنابراین در این مدت زمان کافی برای انجام تمرین بیشتر داشتم که البته این مسئله کمک کرد در بایرن مونیخ نیز پیشرفت کنم.
 

پس از خداحافظی فیلیپ لازم از دنیای فوتبال، مدافع 22 ساله جانشین وی در تیم آنچلوتی شد. وی در خصوص مقایسه او با کاپیتان پیشین بایرن مونیخ افزود:

“فیلیپ برای من در تیم ملی و بایرن مونیخ یک الگوی کامل بوده است. قطعا یک بازیکن کاملا نمی تواند جانشین یک بازیکن دیگر شود. بنابراین برای من مهم است که راه خود را رفته و در همین مسیر پیشرفت کنم. به عبارتی دیگر می خواهم مسیر کیمیش نه شخص دیگری را را در آینده بسازم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 14:10

امیدوارم سالهای سال کیمیش جان دربایرن بدرخشی وافتخارات بسیاری کسب کنی چه با آلمان چه با بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد