وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هیچ پیشنهادی برای فروش ویدال دریافت نکردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ شایعات در مورد جدایی آرتورو ویدال از باواریایی ها را تکذیب کرد. 

 

شایعات زیادی در مورد انتقال ویدال به اینتر در تابستان گذشته مطرح شده بود اما رومنیگه اظهار داشت که هیچ پیشنهاد رسمی برای فروش این هافبک ۳۰ ساله بایرن نرسیده است. مدیر اجرایی بایرن مونیخ بیان کرد:


هیچ کسی در مورد او از ما سوال نپرسید و هرگز پیشنهاد رسمی برای او چه الان چه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداشتیم. به همین خاطر نمی توانم در مورد تمایل اینتر به خرید او صحبتی داشته باشم.

اینتر در این تابستان شش خرید با نظر اسپالتی انجام داد:  اسکرینار، والرو، وسینو، دالبرت، کانسلو و کارامو. آنها دو بازی اول فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و استیون ژانک، پسر مالک باشگاه اعلام کرد که از شرایط تیم راضی است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
babak_bavaria پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 00:01

با اینکه خیلی متعصبه و تاثیر گذار ولی بنظرم بفروشنش بهتره.....خیلی دوسش دارم ولی زیادی جنگجوه تو زمین که خیلی راحت میتونه توی بازی های نیمه نهایی جلو تیم هایی مثله رئال که عملا دستشون با داور توی یه کاسست به داور بهانه بده و اخراجش کنن و اینجوری به رودی هم بیشنر بازی میرسه که واقعا عالیه.....اونم از اون دسته بازیکناییه که به تیم ارامش میده(رودی)

جواد پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 00:05

از سبک بازیش خیلی خوشم میاد به اندازه کروس می ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد