وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: بایرن مونیخ هیجان زمان گواردیولا را ندارد؛ آن ها یک گام رو به عقب برداشته اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره بایرن مونیخ از شرایط فعلی این تیم رضایت ندارد. 

 

بایرن مونیخ اخیرا با نتیجه 2-0 مغلوب هوفنهایم شد و این موضوع موجب شد تا انتقادات دوباره از کارلو آنچلوتی، سرمربی باواریایی ها بالا گیرد. پل برایتنر، اسطوره آلمانی بایرن مونیخ که سابقه حمایت از پپ گواردیولا را دارد، در مصاحبه با check24  به انتقاد از آنچلوتی پرداخت:

“بایرن مونیخ هم اکنون هیجان و دیوانگی ای که در زمان گواردیولا داشت را ندارد. بایرن مونیخ نسبت به گذشته حداقل یک گام به عقب برداشته است. از عدم آمادگی توماس مولر تعجب نمی کنم. او نمی تواند در تیم آنچلوتی تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارد.  من در بازی تیم آنچلوتی هیچ سبکی ندیدم، همه چیز ساکن بود و هیچ حرکتی در تیم دیده نمی شود. بعضی از بازیکنان بی اثر شده اند. به طرز بازی داوید آلابا نگاه کنید، هیچ خبری از آن حرکت های نفوذی اش که قبلا انجام می داد نیست. بعد از اینکه پپ از تیم بیرون رفت، تیم چه پیشرفتی کرده است؟ به نظر من بازگشت گواردیولا عالی خواهد بود!  این را همه می توانند درک کنند که تیم هیچ سبکی ندارد و کاملا بی هدف بازی می کند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza bayerni دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 10:55

احسنت!دقیقا زد به هدف!

البر دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 21:57

برایتنریه جوری از گواردیولا میگه انگار قبل اومد اون شازده بایرن یه تیم درجه دو بوده.مشتی بایرن این دوره فقط وفقط با هاینکس کبیر میشناسن نه هیچ کس دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد