وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: رابطه من و بایرن مونیخ رابطه عاشق و معشوق است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ یوپ هاینکس 72 ساله را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. 

 

یوپ هاینکس در حرکتی تاریخی پذیرفت بار دیگر و در سن 72 سالگی هدایت بایرن مونیخ را تا پایان فصل برعهده بگیرد. او آخرین بار سال 2013 و پس از پشت سر گذاشتن یک سال رویایی با بایرن مونیخ از دنیای مربیگری خداحافظی کرد اما شرایط کنونی باشگاه او را مجاب به بازگشت کرد.

هاینکس درباره بازگشت به بایرن مونیخ گفت:

“این برای من بازگشت نیست بلکه حرکتی دوستانه محسوب می شود. به بایرن مونیخ بیش از حد مدیونم. حس بسیار خوبی دارم و اکنون می توانم کارم را شروع کنم. من قصد بازگشت به هیچی باشگاهی را نداشتم اما بین من و بایرن مونیخ رابطه ای عاشقانه وجود دارد. من و کادر مربی گری ام دنبال برنامه ریزی برای ارائه مجدد یک فوتبال موفقیت آمیز هستیم.
 

رومنیگه هم در صحبت هایی پس از انتخاب یوپ هاینکس گفت:

“بین بایرن مونیخ و یوپ هاینکس اعتماد و دوستی زیادی وجود دارد و مذاکرات ما به خوبی این را نشان داد. ما از یوپ به خاطر اینکه سرمربی ما شد تشکر می کنیم. او ایده آل ترین مربی برای بایرن مونیخ در این برهه زمانی بود.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد