وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: در روسیه تنها ما می توانیم بازنده باشیم؛ تکرار قهرمانی اتفاقی تاریخی خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم ملی آلمان، برگزاری یورو 2024 در آلمان را اتفاقی هیجان انگیز می‌داند. 

 

تیم ملی آلمان پس از قطعی کردن حضورش در جام جهانی 2018، در آخرین دیدار دور مقدماتی به مصاف آذربایجان خواهد رفت. سرمربی تیم ملی آلمان تیمش را نام اول برای قهرمانی جهان در روسیه می‌داند.

فردا (یکشنبه) آلمان در کایزرسلاترن به مصاف آذربایجان خواهد رفت. یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد. صحبت‌های او را به نقل از اشپورت آینس می‌خوانید.

مصدومیت مانوئل نویر:

“امیدوارم مانو را در سریع‌ترین زمان ممکن در شرایط بازی ببینم. اما نگرانی ندارم، سه ماه بهترین نمایش‌های او را دیدیم. مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جهان است. زمانی که آماده باشد، اولین انتخاب است و بعد از او تراشتگن دروازه‌بان دوم ما است.
 

تغییرات ترکیب نسبت به بازی قبل:

“برند لنو، گورتسکا، امره جان و لروی سانه بازی را از ابتدا آغاز خواهند کرد.
 

احتمال میزبانی آلمان برای یورو 2024:

“اگر بتوانیم تورنمنت را در کشور خودمان برگزار کنیم، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. قصه فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.
 

استعدادهای فراوان آلمان برای تیم ملی:

“بسیار خوشحالم که گنجینه بزرگی از بازیکنان را به همراه داریم. 23 بازیکنی که بالاترین سطح را داشته باشند در جام جهانی خواهند بود. روی کاغذ، ما در جام جهانی شماره یک خواهیم بود اما اعتقاد ندارم که ما با اختلاف بهترین تیم را داریم. کشورهای دیگر مانند فرانسه استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارند. باید خود را به عنوان قهرمان جهان بازیابی کنیم.
 

تکرار قهرمانی جهان در سال 2018:

“جام جهانی سنگین‌ترین تورنمنت ممکن است. تنها ما به عنوان قهرمان جهان چیزی برای از دست دادن و باختن داریم. باقی تنها می‌توانند برنده شوند. جام جهانی 2014 را بدون فوق ستاره فتح کردیم، در جام جهانی 2018 نیز به یک نمایش تیمی فوق‌العاده نیاز داریم. اگر بتوانیم قهرمانی را تکرار کنیم، اتفاقی تاریخی خواهد بود. چیزی که برای مدت طولانی رخ نداده است.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 08:31

این بازیکن ها همگی زیر سی سال هستند...تا دو تا جام جهانی دیگه هم میتونن حضور داشته باشن...2018 رو راحتتر از 2014 می بریم
تراپ/تراشتگن/لنو/نویر/هوودس/هاملس/زوله/گینتر/بواتینگ/رودیگر/مصطفی/کیمیش/پلاتنهارت/هکتور/تولیان/تاها/هنریش
گوندوگان/کروس/خدیرا/رودی/گروسکا/دراکسلر/مایر/آرنولد/جان
سانه/اوزیل/شورله/رویس/گوتزه/یونس/مولر/گنابری/اشتیندل/فیلیپ
ورنر/واگنر/گومز

FC BAY یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 13:33

گوگولم در مورد گومز و اشتیندل اشتباه گفتی چون سنشون بالاس

FC BAY یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 13:48

البته حرفت رو قبول دارم و خدا رو شکر فوتبال ما مثله ایتالیا ورشکسته نیست که مجبور باشه بازیکن با دندون مصنوعی و عصا بفرسته تو زمین.
خدا کنه این همه بازیکن و استعداد حداقل اگر به تیم ملی نمیرسن راهی به باشگاههای مطرح اروپا پیدا کنن یا اینکه سطح بوندسلیگا از این چیزی که هست بالاتر بره تا از فوتبال ناامید نشن و شاهد بوجود اومدن استعدادهای جدید تو سالهای آینده هم باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد