وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشمایکل: نویر دروازه بان مورد علاقه من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد به تمجید از دروازه بان بایرن مونیخ پرداخته است. 

 

پیتر اشمایکل که یکی از برترین دروازه بانان تاریخ محسوب می شود در مصاحبه با شبکه Sky Sport از مانوئل نویر، داوید دخیا و تیبو کورتوا به عنوان بهترین دروازه بانان حال حاضر دنیا نام برده است.

اشمایکل درباره نویر ۳۱ ساله گفته:


نویر در حال حاضر دروازه بان محبوب من است. او از مدت ها پیش به خاطر سبک خاص بازی اش دروازه بان مورد علاقه من بوده است. من بازی او در اولدترافورد زمانی که در شالکه بود را تماشا کردم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. او شجاع است و با فاصله زیاد از خط دروازه می ایستد. نویر در واقع یکی از معدود دروازه بانانی است که از دروازه اش خارج می شود و بازیکنان حریف را به چالش می کشد. واقعا از این کار او خوشم می آید.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ممدخان چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 02:36

تعریفی زیبا از یکی از بزرگان تاریخ
بعنوان یه دروازه بان عالی بود ولی بعنوان یه شیطان سرخ ازش متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد