وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامس: از زندگی در مونیخ بسیار راضی ام؛ آرزوی قهرمانی در جهان را دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس رودریگز از شرایطش در مونیخ راضی به نظر می رسد. 

 

هامس رودریگز هافبک کلمبیایی با قرارداد قرضی 2 ساله به بایرن مونیخ پیوسته اما تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند. هامس که با نظر کارلو آنچلوتی به بایرن مونیخ پیوست اکنون با جدایی این سرمربی ایتالیایی به نظر می رسد کار سخت تری در پیش داشته باشد.

هامس در مصاحبه با Radio Cadena Nacional درباره شرایطش گفت:

“مونیخ شهری کوچک و آرام است و به من اجازه می دهد که به بیرون بروم و زندگی راضی کننده ای داشته باشم. من اینجا راحت می توانم بدون اینکه هیچ مزاحمتی داشته باشم بیرون از خانه کافه بخورم.
 

هامس همچنین درباره دلایلش برای ترک رئال مادرید و آرزوهایش گفت:

“من فقط می خواستم تیمم را تغییر دهم. آرزوی بزرگ من قهرمانی در جام جهانی است، هر چند این اتفاق بسیار دشوار و سخت خواهد بود اما این آرزو اکنون وجود دارد. شما باید بزرگ فکر کنید. 
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
FC BAY چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 15:13

احتمالا دوست دختر آلمانی پیدا کرده
امیدوارم بحرانی که توش گیر کرده رو پشت سر بذاره
پسر خوبیه
بهش حس دارم

مانو روبری چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 19:09

امیدوارم با دوست دختر آلمانیش بحران رو پشت سر بگذاره

محمد چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 20:58

البته سبک بازیشو دوست دارم با وجود اینکه ازش انتقاد دارم چرا هی چپ رو راست با یه لبخند عکس تو اینستاش میذاره!؟ به خدا فهمیدیم خیلی خوشگلی! به خصوص وقتی میخندی!
از شوخی قبلی بگذریم به نظرم میتونه به قهرمانی جهان هم فکر کنه البته با کمک همکاری فوق فنی فالکائو با بازکنای حریف!!!

davoodmoler چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 22:51

دوست دخترجدیدمبارک باشه,مگه میشه سلیقه شمابدباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد