وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: ناگلزمان برای هدایت بایرن مونیخ خیلی جوان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کان معتقد است ناگلزمان هنوز برای به دست گرفتن هدایت بایرن جوان است. 

 

اگرچه در حال حاضر یوپ هاینکس روی نیمکت بایرن مونیخ نشسته و توانسته اوضاع را سر و سامان دهد ولی احتمال می رود در پایان فصل او از بایرن مونیخ برود و مربی جدیدی جایگزین وی شود. گزینه هایی مثل توماس توخل و ناگلزمان به نیمکت باواریایی ها لینک شده اند ولی الیور کان سنگربان سابق مونیخی ها بر این باور است که ناگلزمان گزینه خوبی برای هدایت این تیم نیست:


هاینکس فعلاً یک گزینه برای شرایط فعلی است. یک گزینه خیلی خوب ولی نه برای طولانی مدت و آینده. پیداکردن یک مربی برای آینده و برای بلندمدت، کار سختی برای بایرن مونیخ است. توماس توخل و ناگلزمان گزینه های هیجان انگیزی به نظر می رسند ولی فکر می کنم ناگلزمان برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ هنوز خیلی جوان است. او در هافنهایم به موفقیت هایی رسیده ولی هنوز راه درازی در پیش دارد. توماس توخل هم مربی خیلی خوبی است ولی آیا او مناسب سیستم بایرن است؟ پاسخ به این سوال راحت نیست.

مشکل بایرن مونیخ این است که آن ها فلسفه خودشان را ایجاد نکرده اند. از آکادمی شان مربی ای را پرورش نداده اند. به همین دلیل است که انتخاب یک مربی خوب برای آینده، برای بایرن مونیخ سخت شده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد