وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لوو: برنامه بهبودی نویر طبق برنامه پیش می رود؛ انگلیس طی سالیان اخیر پیشرفت زیادی کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ژرمن ها از بازی برابر انگلیس می گوید.  

تیم های ملی انگلیس و آلمان فردا شب (جمعه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر انگلیس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. کنفرانس وی بدین شرح بود:

بازی در ومبلی برابر انگلیس:

“ما منتظر بازی هستیم. ومبلی ورزشگاه ویژه ای است خوشحالیم که در چنین فضایی بازی می کنیم. انگلیس انگیزه زیادی دارد آن ها دارای بازیکنان جوان خوبی هستند. انگلیس طی دو-سه سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است. آن ها در انتقال توپ از دفاع به حمله بسیار سریع هستند و بازیکنان بسیار سرعتی را در اختیار دارد. فکر می کنم آن ها بسیار سازمان یافته و هجومی بازی خواهند کرد. انگلیس یکی از بهترین تیم های رقیب ما است و ما باید برای بازی برابر آن ها کاملا آماده باشیم.
 

هدف از بازی برابر انگلیس:

“ما می خواهیم یک بازی خوب را ارائه دهیم البته که نتیجه همیشه مهم است اما من می خواهم در چنین بازی هایی بعضی چیز ها را امتحان کنم این بازی تدارکاتی است می خواهم ببینم بازیکنانم چطور کار خواهند کرد و برای چنین بازی هایی تا چه حد آمادگی دارند.
 

مانوئل نویر:

“ او هنوز به هفته های بیشتری برای استراحت نیاز دارد اما بهبودی او طبق برنامه پیش می رود. در این باره آرام هستم و نگران نیستم.
 

تونی کروس:

“کروس روز گذشته (چهارشنبه) بیمار بود ولی امروز کمی با تیم گرم (تمرینات سبک) کرد. من باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت اگر او به آمادگی کامل نرسد به بازی نخواهد رفت.
 

ژروم بواتنگ:

“بواتنگ فردا نمی تواند فردا بازی کند او مشکلات عضلانی دارد.
 

بازگشت ماریو گوتسه:

“ماریو باید در جریان بازی قرار بگیرد و از آسیب دیدگی مجدد جلوگیری کند. فکر می کنم بهتر است او از ابتدا بازی کند تا کم کم بتواند روز های بد خودش را فراموش کند.
 

دعوت از مارسل هالستنبرگ:

“مارسل در شروع هفته یازدهم لیگ عالی کار کرد و یک بازی خوب در لایپزیش انجام داد او از لحاظ جسمی بسیار قوی است و با توپ بسیار خوب کار می کند.
 

خط حمله:

“ما بازیکنانی مانند تیمو ورنر، یولیان دراکسلر و همچنین لروی سانه را در اختیار داریم. آن ها بازیکنان آماده ای هستند. واگنر؟ او در نوک بازی می کند. واگنر در پرس کردن بازیکنان حریف عالی کار می کند و آن ها را به دردسر می اندازد. او مهاجم بسیار خطرناکی است.
 

بازیکنان دعوت شده:

“ما در حال بررسی عملکرد تمام بازیکنان هستیم و عملکرد آن ها در تیم باشگاهیشان را کامل در نظر گرفته ایم. 6 ماه آینده تعیین کننده خواهد بود.
 

کاپیتان تیم برابر انگلیس:

“متس هوملس یا سامی خدیرا می توانند این وظیفه را بر عهده بگیرند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد