وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اندرلخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب موفق شد در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اندرلخت را 2 بر 1 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

از شیوه ای که بازی کردیم راضی نیستیم و باید بهتر شویم. نیمه اول بسیار بد بودیم و باید درباره آن با تیم صحبت کنیم. اسون اولرایش عکس العمل های بسیار خوبی داشت و در چند نوبت دروازه را نجات داد. ما با این تفکر که بازی آسانی در پیش داریم پای به میدان گذاشتیم چون حریف ما هیچ امتیازی کسب نکرده بود. من باید از سرمربی جدید اندرلخت تمجید کنم چون تیم بسیار شجاع، قدرتمند و متفاوت با قبل شده است. من قبل از بازی به بازیکنان هشدار داده بودم اما با بی نظمی وارد بازی شدیم. در فاصله ای دور از دروازه حریف توپ را در اختیار داشتیم، توپ های زیادی را از دست دادیم و فضاهای زیادی را هم به حریف دادیم. ما در پایان 90 دقیقه بازی را بردیم اما صفحه ای باشکوه را ورق نزدیم.

 

جروم بواتنگ:

هیچکس امروز خوب بازی نکرد. به اندازه کافی روی بازی تمرکز نداشتیم، و کنترل بازی را بارها از دست دادیم. از فرم خود دور بودیم و تهاجمی بازی نکردیم. باید از اسون اولرایش تشکر کنیم که در نیمه اول مانع از باز شدن دروازه شد. در نیمه دوم کمی بهتر بودیم. مربی در بین نیمه با صدای بلند صحبت می کرد و مشخص بود از نمایش تیم راضی نیست. نمی توانیم در کل از این بازی راضی باشیم و این چیزی نیست که ما آن را هدف قرار داده ایم. خیلی وقت است چنین نمایش بدی نداشته ایم.

 

اسون اولرایش:

مسیر خود در بازی را پیدا نکردیم و توپ های زیادی را لو دادیم. ما فضای بسیار زیادی در اختیار تیم حریف قرار دادیم و بسیار راحت توپ را تقدیم آن ها می کردیم. در کل و خصوصا در نیمه اول خوب بازی نکردیم. در پایان از کسب 3 امتیاز خوشحال بودیم اما باید مقابل پی اس جی نمایشی متفاوت داشته باشیم. در بازی بعد باید شکست بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن را جبران کنیم.
 

روبرت لواندوفسکی:

یک بازی عالی و کامل از سوی ما نبود اما مهم ترین مسئله این است که توانستیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. در نیمه اول بیش از اندازه منفعل بودیم. اندرلخت در نیمه اول می توانست 3 بار دروازه ما را باز کند و حتی در نیمه دوم هم موقعیت واضح گلزنی داشتند و این برد هرگز نمی تواند یک برد قابل توجه برای ما باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد