وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: اگر مشکلی پیش نیاید، از هفته آینده به تمرینات بایرن مونیخ اضافه می شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ ماه گذشته مصدوم شد و چندین دیدار تیمش را از دست داد.  

حدود یک ماه پیش بود که فرانک ریبری، وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ مصدوم شد. با این حال وی به آرامی تمرینات انفرادی خود را شروع کرد و قصد دارد هرچه زودتر به ترکیب تیمش بازگردد.

در مصاحبه با Sportbild، وینگر با تجربه بایرن مونیخ اظهار کرد:

“چند ساعت در روز و سخت کار می کنم تا به میادین برگردم. می خواهم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و این می تواند برایم رخ دهد. معلوم نیست ولی شاید بتوانم روبروی پاری سن ژرمن بازی کنم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.
 

وی ادامه داد:

“در پایان همین هفته مجددا MRI و عکس خواهیم گرفت. اگر شرایط خوب باشد، می توانم تمریناتم را با تیم از هفته آینده شروع کنم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 3 آذر 1396 ساعت 17:48 http://BAYERN

این بایرن کی میخاد یه جایگزن برای ریبری بخره چند ساله که داریم با همین مشکل میسوزیمو میسازیم چند دیدار رو بازی میکه و بعد توی یه بازی مصدوم میشه که ماها طول میکشه که برگرده به تمرینات و مثلا جایگزین خردن براش کومان از ریبری بیشتر مصدم تر واقعا برای مدیرای بایرن متاسف هستم که تیم با ریشه و با صلابته فصل 2013 رو نابود کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد