وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارسل ریف: نمی توانم صحبتهای هوینس را درک کنم؛ بایرن قبل از انتخاب مربی جدید باید ببیند که چه می خواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس در مصاحبه ای اعلام داشت که امکان همکاری مجدد با یوپ هاینکس پس از پایان فصل جدید وجود خواهد داشت، صحبتی که با انتقاد مارسل ریف مفسر فوتبال آلمان همراه شده است.  

به گزارش fussball.news ریف در این باره گفت:

” من نمی توام صحبتهای هوینس در مجمع سالیانه بایرن مونیخ مبنی بر ادامه کار با هاینکس درک کنم، من می توانم هرکسی را تصور کنم جز یوپ هاینکس.
 “

ریف در مورد گزینه های بایرن گفت:

” من نمی توانم تصور کنم که لوو پس از پایان جام جهانی تیمی آلمانی را هدایت کند. سوال این است که آیا او می خواهد بار دیگر در تیمی باشگاهی مربیگری نماید؟ در این صورت کار در باشگاهی خارجی ساده تر خواهد بود. توخل، ناگلزمن و هازنهوتل گزینه هایی واقعی ترند اما موضوع مربیگری در تیم عامل تعیید کننده ای نیست! قبل از تعیین مربی باشگاه باید از خود سوال کند که چه می خواهد و تا کجا می خواهد پیش رود؟ بایرن باید مربی ای بیاورد که نسل جدیدی از بازیکنان جوان را رشد دهد.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 21:51

تو یکی خفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد