وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژابی آلونسو درباره رد پیشنهاد حضور در کادر فنی بایرن مونیخ: می خواستم استراحت کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق باواریایی ها از رد پیشنهاد کار در بایرن مونیخ می گوید. 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق باواریایی ها در اوایل فصل جاری قصد داشت، ژابی آلونسو و فیلیپ لام که فصل گذشته از دنیا فوتبال خداحافظی کرده بودند را به کادر فنی تیم خود اضافه کند. هم ژابی آلونسو و هم فیلیپ لام این درخواست را رد کردند. حالا ژابی آلونسو در مصاحبه ای در این باره صحبت کرده است.

او در مصاحبه ای با مارکا، درباره این موضوع گفته است:

“خب این بی معنی بود که من بلافاصله بعد از خداحافظی ام به عنوان یک بازیکن از فوتبال، به کار در کادر فنی مشغول شوم. من احساس خستگی می کردم و می خواستم به تعطیلاتی طولانی مدت بروم و استراحت کنم. آسان نیست که در چنین زمان کوتاهی از یک بازیکن به یکی از کارکنان در تیم تبدیل شوید. نمی خواستم این کار را انجام دهم.
 

 او درباره مربی گری احتمالی در آینده، گفت:

“مربی گری چالش هیجان انگیزی است اما هنوز دقیقا تصمیم نگرفته ام. من عجله ای ندارم و در چند سال گذشته فشار زیادی را تحمل کردم. هنوز هم می خواهم استراحت کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد