وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: مهم نیست مقابل پاری سن ژرمن بازی کنم یا نه؛ هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد نداشته ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به میادین بازگشت.  

فرانک ریبری بسیار زودتر از پیش بینی ها شرایط حضور مجدد در میادین فوتبال را به دست آورد و در بازی روز شنبه بایرن مونیخ مقابل هانوفر، در نیمه دوم به بازی آمد.

ریبری که در بازی مقابل هرتابرلین از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شده بود درباره وضعیت کینگزلی کومان گفت:

“من برای گینگزلی خیلی خوشحالم. او مقابل هانوفر بسیار خوب بازی کرد. کار او عالی بود.
 

ریبری درباره شرایط بدنی اش و همچنین آینده اش گفت:

“من و دکتر همکاری خوبی داشتیم و پس از آن تمام هفته گذشته را با تیم تمرین کردم، البته تمرینات انفرادی هم داشتم. من از بازگشتم خوشحالم. اکنون من با آمادگی کامل بازگشته ام.
 

“زمانی که شما بعد از دو ماه شرایط بازی کردن را به دست می آورید شما به یک ریتم خاص احتیاج دارید و اکنون برای من مهم نیست که مقابل پاری سن ژرمن در ترکیب اصلی خواهم بود یا نه.
 

“درباره آینده ام هنوز با مسئولان بایرن مونیخ حرفی نزده ام.
 

قرارداد کنونی ریبری پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر نمی رسد مسئولان بایرن مونیخ با توجه به بالا رفتن سن او و مصدومیت های زیاد تمایلی به تمدید قراردادش داشته باشند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد