وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد صریح هاینکس از آنچلوتی: کارلتو باید یک مهاجم دیگر به خدمت می گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ به انتقاد از کارلو آنچلوتی سرمربی اسبق این تیم پرداخت و معتقد است که باید یک مهاجم ذخیره به خدمت می گرفت. 

 

هاینکس بعد از باخت سنگین باواریایی ها مقابل پاریسن ژرمن جانشین آنچلوتی شد و برای چهارمین بار به این تیم بازگشت.

به نقل از وبسایت espn، در فصل گذشته لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی لواندوفسکی به دلیل مصدومیت شانه نتوانست تیمش را در مرحله رفت مقابل رئال مادرید همراهی کند و همچنین در دیدار برگشت نیز با آمادگی صد در صد در زمین حاضر نشد. حال هاینکس در پاسخ به این سوال که آیا کمبود مهاجم دوم و ذخیره دارید گفت:


بله، اما مربی قبلی نیازی به مهاجم ذخیره نداشت. شما باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنید. مربی سابق به طور صریح به باشگاه اعلام کرد که به مهاجم دیگری نیاز ندارد. باشگاه دیگر چه کاری انجام دهد؟

او در ادامه گفت:


پیدا کردن یک مهاجم نسبتا خوب و کار آمد که در یک یا دو سال بتواند در غیاب مهاجم اول به خوبی کار کند سخت است. بنابراین نظر من این است که در تابستان باید این خرید را انجام می دادند. به عنوان مثال در فصل ۱۲-۲۰۱۱ ما همزمان ماریو مانژوکیچ و ماریو گومز را در اختیار داشتیم. با وجود این دو، ما کلودیو پیزارو را نیز در تابستان به خدمت گرفتیم. او در ابتدا کمی اضافه وزن داشت، اما به سرعت به حال عادی بازگشت.

هاینکس در یازده دیدار اخیر که هدایت بایرن مونیخ را به دست گرفته است، موفق شده در ده بازی پیروز شود و فقط در دیدار مقابل گلادباخ شکست خورد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد