وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاوانی: برای بایرن مونیخ احترام زیادی قائلیم؛ می خواهم با سخت تلاش کردن به هدف هایم برسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم اروگوئه ای پاریسی ها از بازی برابر بایرن مونیخ می گوید.  

کاوانی اذعان داشته تیم برای دیدار برابر بایرن مونیخ آماده است.

به گزارش espn، تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در دیداری از سری مسابقات هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. ادینسون کاوانی همراه سرمربی خود در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرده است. در حال حاضر این بازیکن با زدن 153 گل در همه مسابقات، پشت سر زلاتان ابراهیموویچ (156 گل)، در رده دوم بهترین گلزنان پی اس جی قرار دارد.

کاوانی در این باره گفته است:

“این اتفاق، خاص خواهد بود. چنین چیز های برای یک بازیکن فوتبال مهم هستند. با این حال تمام تیم می دانند که من چگونه فکر می کنم و چه اخلاقی دارم. من بیشتر به فکر تیمم هستم. اگر همه تیم خوب باشند از پس هر کاری بر خواهیم آمد.
 من به سختی کار می کنم تا بتوانم هر موفقیتی که ممکن باشد را کسب کنم. اگر تلاش کنیم به هر هدفی می رسیم. با همه این ها مهم ترین چیز موفقیت و پیروزی های تیم و سپس قهرمانی در پایان فصل است.
 

کاوانی از اینکه با دو مهاجم دیگر تیم چقدر شباهت بازی دارد و ایا می توانند این سه برای هم یک الگو باشند، خوشحال است اما با این حال معقتد است هر کسی باید راه خودش را دنبال کند. کاوانی در این باره گفت:

“من در مسیر خودم قرار دارم. من به این روش زندگی و فوتبال بازی می کنم. فکر می کنم همیشه در طول دوران حرفه ای خود چنین فکر کرده ام و به راه هیچ کسی حسودی نکرده ام. فکر می کنم تک تک هم تیمی هایم هم چنین فکر می کنند و به فکر راه خود هستند.
 
 

او ادامه داد:

“ آن ها بازیکنان بزرگی هستند. ما باید به شیوه زندگی و فوتبال دیگران، احترام بگذاریم. از همه مهم تر این است که همه در زمین مسابقه، حرفه ای عمل کنند و به تیم احترام بگذراند. باید همیشه 100% از تیم خود حمایت کنید.
 

کاوانی در آخر درباره دیدار برابر بایرن مونیخ نیز صحبت کرد:

“ما تیم اول گروهمان هستیم و می خواهیم به عنوان تیم اول هم صعود کنیم. احترام زیادی برای بایرن مونیخ قائل هستیم. آن ها تاریخچه ای فوق العاده دارند اما ما هم کاملا آماده هستیم و سخت تلاش کرده ایم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد