وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اونای امری: زیر نظر هاینکس کیفیت بایرن مونیخ بالاتر رفته است؛ می خواهیم در آلیانز آرنا پیروز شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی پاری سن ژرمن از دیدار برابر بایرن مونیخ می گوید.  

امری معتقد است تیمش می تواند در این بازی پیروز شود.

به گزارش espn، اونای امری، تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن از سری مسابقات هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. امری، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرده است. او معتقد است تیم فعلی او بسیار قوی تر از تیم فصل گذشته لیگ قهرمانان که برابر بارسلونا حذف شد، است.

اونای امری درباره بازی برابر بایرن مونیخ گفت:

“بایرن مونیخ در خط حمله عالی کار می کند مخصوصا که حالا آن ها در خانه بازی می کنند. یوپ هاینکس به کیفیت تیمشان اضافه کرده است اما هنوز هم تشابهات زیادی بین تیم کارلو آنچلوتی و آین تیم وجود دارد. از لحاظ فصل پیش بسیار قوی تر و بهتر هستیم. این بازی آزمونی بزرگ برای ما خواهد بود.
 

 امری درباره اهداف تیمش در این بازی گفت:

“ما برای پیروزی به اینجا آمده ایم. می خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. البته می دانیم این کار سخت خواهد بود. هدف ما این است که کاملا کنترل بازی را در دست بگیریم و بر بازی تسلط داشته باشیم. باید هر طور شده خود را سازگار کنیم. در اولین بازی موفق شدیم با برنامه های خوب به پیروزی برسیم. هر چقدر که زمان می گذرد، بهتر می شویم.
 

 او ادامه داد:

“کاملا آماده ایم و می خواهیم در این بازی پیروز شویم. بازی فردا بسیار جالی خواهد بود چون در دو طرف زمین، دو تیم وجود دارند که هر دو می خواهند پیروز شوند. شاهد یک بازی دیدنی با حضور بهترین بازیکنان جهان خواهیم بود.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 07:30 http://bayern.blogsky.com

آقای امری امروز به خط حمله اش و به خصوص نیمار و امباپه دلبسته است، و هاینکس به خوبی از این مسئله آگاه هست و به نظر میرسد که دوندگی زیاد و پرسینگ شدید را در میانه و کناره های زمین در دستور کار خواهد داشت تا بتواند این بازیکنان را از بازی محو کند، که این مستلزم خوب بازی کردن ویدال و مارتینتز یا تولیسو در سازماندهی این مهم دارد... هاینکس از ویدال انتظار دارد که همان بازیکنی بشود که برای کونته بازی میکرد ، اگر ویدال بتواند همان کیفیت بالایش را نشان دهد، خط هافبک بایرن میتواند حملات بیشتری را تدارک ببیند و کنترل بازی را در اختیار داشته باشد.

حامد سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 10:20

زهى خیال باطل...

مانو روبری سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 15:27

داداش همه میگن psg اصلا فوتبال بازی قشنگ و تاکتیکی نمیکنه و فقط خط حمله عالی داره و این تیم پتانسیل باخت از یک تیم جنگجو مثل بایرن رو داره
الیته دوستان هر نتیجه ای شد یادمون باشه که با انتقاد نکنیم به احترام هاینکس

FC BAY سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 22:42

حاجی ویدال بازی نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد