وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میشائیل رشکه: روش گواردیولا در بایرن مونیخ درک نشد؛ بادشتوبر می توانست یکی از بهترین های جهان باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشائیل رشکه قبل از شروع فصل جدید از بایرن مونیخ جدا شد و به اشتوتگارت پیوست.  

بایرن مونیخ توانست با سر و صدای زیاد میشائیل رشکه را از بایرلورکوزن جدا کند اما در حفظ او برای طولانی مدت ناکام بود. رشکه که در بایرن مونیخ پست مدیریت فنی را به دست آورده بود در تابستان با پیشنهادی خوبی از اشتوتگارت مواجه شد و اکنون مدیر عامل ورزشی این باشگاه محسوب می شود.

 

رشکه قبل از بازی روز شنبه اشتوتگارت و بایرن مونیخ در مصاحبه ای گفت:

“بحث پیوستنم به اشتوتگارت را خیلی زود با رومنیگه و هوینس در میان گذاشتم. زمانی این مسئله را مطرح کردم که بحث درباره پیوستن حسن صالح حمیدزیچ به تیم اصلا مطرح نشده بود. هوینس و رومنیگه تلاش زیادی برای متقاعد کردن من انجام دادند اما دیدگاه ولفگانگ دیتریش رئیس باشگاه اشتوتگارت من را برای پیوستن به این تیم تحریک می کرد. من در اشتوتگارت کاملا خوشحالم هستم.
 

بادشتوبر:

“هولگر یکی از فاکتورهای مهم ثبات ما محسوب می شود و در حال سپری کردن یک فصل قوی است و در سطح خوبی قرار دارد. اگر مصدومیت های پی در پی سراغ او نمی آمدند اکنون او یکی از بهترین مدافعین میانی جهان بود.
 

گواردیولا:

“پپ به بازیکنانش چیزهای ویژه ای عرضه می کرد و به سادگی آن ها را بهتر می کرد. روش شگفت انگیزی که بایرن مونیخ طی دوران پپ بر حریفان مسلط می شد متاسفانه به طور کامل درک نشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد