وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتوتگارت 0 - 1 بایرن مونیخ؛ پیروزی دوباره شاگردان هاینکس در شب گلزنی مولر و درخشش اولرایش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های اشتوتگارت و بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته هفدهم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 1-0 به سود باواریاییها به پایان رسید. 

 

بایرن مونیخ از همان ابتدا بازی را خوب شروع کرد و صاحبت توپ و میدان بود. اولین موقعیت بازی در ثانیه 35 بازی بوجود آمد! کیمیش توپ را از مدافع اشتوتگارت گرفت و توپ را به لواندوفسکی سپرد. ضربه لواندوفسکی چندان جالب نبود و به بیرون رفت.

دقیقه 4 اکولو، مهاجم 22 ساله اشتوتگارت با ضربه ای از راه دور دروازه بایرن مونیخ را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی در ادامه در اختیار بازیکنان اشتوتگارت بود. در دقیقه 6 بازی ضربه مجدد اکولو را اولرایش با سیوی زیبا به بیرون فرستاد.

 بازی در ادامه ارام دنبال شد و شاهد موقعیت خاصی را روی دروازه دو تیم نبودیم تا اینکه در دقیقه 20 بازی حرکت خوب هامس و پاس او با شوت لواندوفسکی که درون محوطه جریمه حریف بود، همراه شد. ضربه لواندوفسکی را دروازه بان دفع کرد.

در ادامه بیشتر بازیکنان بایرن مونیخ صاحب توپ بودند اما موقعیت های اشتوتگارت بیشتر بود. چند موقعیت نصف و نیمه این تیم راه به جایی نبرد.

دقیقه 37 بازی روی حرکت خوب هامس، تولیسو با دروازه بان تک به تک شد که ضربه او با سیو خوب دروازه بان گل نشد.

دقیقه 40 سانتر کیمیش و چند شوت و ضربه سر از بازیکنان بایرن مونیخ در شلوغی محوطه جریمه اشتوتگارت هم کار به جایی نبرد.

در ادامه نیز موقعیت خاصی را روی دروازه ها شاهد نبودیم و بازی با همان نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز باواریایی ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند. در دقیقه 53 یک ضربه آزاد به دلیل خطا روی لواندوفسکی پشت محوطه جریمه اشتوتگارت به دست آمد که هامس نتوانست به خوبی از آن استفاده کند و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 59 بازی، حرکت عالی تولیسیو و پاس او توپ را به کومان رساند. ضربه زیبای کومان با سیو عالی دروازه بان حریف همراه بود و این توپ هم حاصلی برای باواریایی ها نداشت. باز همچنان در دست تیم بایرن مونیخ بود.

در دقیقه 68، شوت فوق العاده محکم و زیبای بواتنگ با سیو زیبای گلر اشتوتگارت همراه بود. باواریایی ها در ادامه نیز صاحب توپ و میدان بودند تا اینکه در دقیقه 79 مولر موفق شد قفل دروازه اشتوتگارت را باز کند.

بازی تا دقایق پایانی ارام دنبال می شد. در دقایق پایانی ضربه سر عالی باداشتوبر با سیو فوق العاده اولرایش به بیرون رفت.

باواریایی ها در دقایق پایان در فکر ضد حمله بودند و اشتوتگارت بیشتر صاحب توپ و میدان بود. چند تک به تک را بازیکنان باینر مونیخ در عین ناباوری از دست دادند تا اختلاف دو برابر نشود.

بازی در دقایق پایانی فوق العاده جذاب دنبال می شد و بعد از چند موقعیت مختلف از دو تیم راه به جایی نبرد تا در دقیقه 92 پنالتی به سود اشتوتگارت اعلام کرد ولی این پنالتی را اولرایش گرفت و بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 آذر 1396 ساعت 20:51

دوستان یادتونه گفتم این زوله کنترل پاهای خودش رو نداره خودش واسه خودش جفت پا میره؟! دیدید حرفم درست بود؟ امیدوارم هاینکس دیگه تو بازیهای مهم لحظات حساس بهش بازی نده واقعا افتضاحه خیلی کم تجربست خیلی هم پر اشتباه
پتانسیل دفاع خوب شدن رو داره اما خیلی فعلا کم تجربست خیلیییییییییییی !
اقای عزیز !! داری تو بایرن مونیخ بازی میکنیا ! دوئیسبورگ نیست که اینظور سوتی میدی! والا

مانو روبری شنبه 25 آذر 1396 ساعت 21:09

خخخخخخخخ مهم نیست مهم الان اولرایش بود که پنالتی رو گرفت مهم مولر بود که گل زد مهم این بود که بردیم و مهم این بود اگه لوا و خامس گل میزدن قلبمون توی ثانیه های آخر بازی توی دهنمون نمییومد

محمد یحیی شنبه 25 آذر 1396 ساعت 21:41

این اولرایش باید به تیم ملی دعوت بشه به نظر من لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی رو داره خیلی پنالتی گیر خوبیه اونم تو بازی های مهم و حساس خودشو نشون داده معرکس این بشر من همون اول که جانشین نویر شد گفتم این میتونه تو بایرن خودشو نشون بده و دروازه بان خوبیه بایرن باید هرچه سریع تر قرارداد اولرایش تمدید کنه وگرنه خیلی از تیما حاضرن بخرنش

مسعود بایرنی از 1999 شنبه 25 آذر 1396 ساعت 22:19

دو نکته توی بازی امشب نظر منو بخودش جلب کرد
اول عقب بازی کردن لوا. لوا نسبت به بازیهای قبلی خیلی عقب بازی میکرد و خیلی وقتا که تیم توی حمله بود اصلا توی محوطه نبود!! حالا یا این تاکتیک تیم بوده یا به نوعی اعتراض لوا به هافبکهای تیم مبنی بر عدم ایجاد موقعیت گلزنی برای خودش که توی چند تا مصاحبه هم اینو گفته بود

دوم هم بازی ضعیف خامس توی نیم ساعت پایانی بازی که اوجش هدر دادن موقعیت تک به تک در اواخر بازی بود

alireza یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 01:50

خیلی موقعیت از دست دادیم! توی بازی های مهم ممکنه فقط یک موقعیت به دست بیاد.
۲ ۳ مورد هم میشد پاس گل بدن و ندادن
خامس یه تک به تک نزد یه پاس گل هم به لوا نداد

archnemati یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 12:01

در مورد عقب بازی کردن لوا
به نظر من این یه تاکتیک بود برای اینکه تو بوندسلیگا همه مدافع ها میریزن تو محوطه که مواظب لوا باشن تو این بازی لوه پشت محوطه بود و از بازیکنا توپ میخواست این کار راندمان لوا رو افزایش داده بازی قبلی دیدیم که لوا با اونهمه شوت از داخل محوطه جریمه کاری نتونست بکنه چون مدافع ها همه حواسشون جمع میشه روی لوا و این موقعیت خوبیه که بازیکنایی مثل کومن و مولر و خامس استفاده کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد