وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در مرسدس بنز آرنا به مصاف تیم اشتوتگارت رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با تک گل توماس مولر شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

بازی تمام فاکتور های یک مسابقه جذاب را داشت. بسیار جالب، حساس و تماشاگر پسند! هر دو تیم عالی کار کردند. بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. ارزش عملکرد بازیکنی مانند اولرایش در چنین بازی هایی، از جواهارت هم بیشتر است! من کنار زمین ایستاده بودم و پنالتی اعلام شد. هنگامی که اولرایش را درون دروازه دیدم، می دانستم که او پنالتی را مهار خواهد کرد. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند. آن ها حالا باید استراحت کنند و در فکر بازی بعد، باشند. مطمئن هستم که می توانیم دوباره دورتموند را شکست دهیم.

 

اسون اولرایش:

بازی برابر تیم سابقم خاص بود. این بازی از لحاظ این که آخرین بازی ما در بوندس لیگا در سال 2017 بود نیز اهمیت زیادی داشت. مهار پنالتی؟ فیلمی بهتر از این نمی توانید بسازید!  این احساس، دیوانه کننده است! از این که توانستم به تیمم کمک کنم، بسیار خوشحالم. حالا باید خود را برای دیدار برابر دورتموند، آماده کنیم. 

 

جروم بواتنگ:

یوپ هاینکس، احساس خوبی را در تک تک بازیکنان تیم به وجود آورده است. همه بازیکنان خوشحال هستند و از این که با او کار می کنند، احساس رضایت دارند. همه ما تاکتیک هایی را دنبال می کنیم که او از ما می خواهد. یوپ زیاد با ما حرف می زند و به ما احساس خوبی را منتقل می کند. ما به او اعتماد داریم و به همین دلیل است که این قدر خوب فوتبال بازی می کنیم.

 

توماس مولر:

اشتوتگارت، فشرده بازی می کرد. تک تک بازیکنان ما را خوب گرفته بودند و نبرد های یک به یک در تک تک نقاط زمین دیده می شد که ما در این مورد، خوب کار کردیم. البته زیاد هم این کار ما بدون مشکل نبود. از این که دوباره 1-0 پیروز شدیم و در دقایق پایانی روی یک پنالتی این نتیجه را از دست ندادیم، خوشحالیم. قبل از پنالتی دقایق آخر باید بازی را 2-0 می کردیم. حالا ما سه بازی متوالی را با نتیجه 1-0 پیروز شده ایم. ممکن است انتقاداتی روی بازی ما باشد اما ما منطقی بازی می کنیم. با اینکه می دانیم شاید زیبا و زیاد با اقتدار بازی نکنیم ولی مهم کسب پیروزی و امتیازات است.

  

هولگر بادشتوبر (بازیکن اشتوتگارت):

از این که برابر بایرن مونیخ شکست خوردیم، ناراحت و نا امید هستیم. برابر تیم هایی مانند بایرن مونیخ شما شانس های زیادی را به دست نمی آورید و باید از تک موقعیت های خود استفاده کنید. این کار دقیقا چیزی بود که ما آن را انجام ندادیم. پنالتی دقیقه آخر بهترین فرصت بود تا بازی را مساوی کنیم ولی متاسفانه آن را از دست دادیم. چنین چیزی نا امید کننده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
archnemati شنبه 25 آذر 1396 ساعت 22:15

ادمین جان لطفا جدول گلزنان بایرن رو درست کنین
کومن کی 5 تا گل زده؟

لوا :15
ویدال : 5
روبن : 4
کومن: 2
رودریگز : 2
تولیسو : 2

FC BAY شنبه 25 آذر 1396 ساعت 23:00

ببخشید خواستم لایک کنم دیس کردم

FC BAY شنبه 25 آذر 1396 ساعت 23:04

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد