وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: در صورت نیاز خریدهای گرانقمیت انجام می دهیم؛ روبن و ریبری درباره تمدید قرارداد بی قرار نیستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید در صورت نیاز دست به جیب خواهند شد.  

باشگاه بایرن مونیخ در میان باشگاه های بزرگ اروپایی تنها باشگاهی است که هنوز در برابر پرداخت رقم های سنگین برای بازیکنان مد نظرش مقاومت کرده است. مسئولان رده بالای این باشگاه آلمانی همیشه تاکید کرده اند که نمی خواهند برای خرید یک بازیکن 100 میلیون یورو یا بیشتر هزینه کنند.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در یک گردهمایی درباره آینده روبن و ریبری و همچنین سیاست باشگاه در نقل و انتقالات گفت:

“درباره روبن و ریبری هیچ فشاری روی ما وجود ندارد. تصمیم درباره آینده این دو بازیکن شاید در فوریه، مارس یا آپریل گرفته شود. آن ها می دانند که ما هرگز اجازه نمی دهیم بازیکنی ناراحت و دلواپس باشد. در حال حاضر آن ها در مورد آینده بی قرار نیستند.
 

“قادر نیستیم انتقال هایی همانند نیمار و امباپه انجام دهیم اما اگر لازم باشد آنگاه سراغ انتقال های 50، 60 و 70 میلیون یورویی می رویم.
 

هوینس درباره بازگشت هاینکس هم گفت:

“در آن شب در پاریس تصمیمی دراماتیک گرفتیم. بازگرداندن یوپ هاینکس یک برد تمام عیار برای ما بود.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رضا روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 13:08 http://www.bayern.blogsky.com

فردا دوباره هم این،هم رومنیگه میان میگن بابا شوخی کردیم چرا به جد میگیرین.همون سیاست خرید های دوهزار تومنی پابرجاست

محمد رضا روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 13:10 http://www.bayern.blogsky.com

حالا همچین میگه گرانقیمت من فکر کردم چی می خواد بشه

مانو روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 15:26

الان مشکلت چیه داداش ؟؟ تیم بده؟؟ حتما باید هازارد و گریزمان و رونالدو بگیریم ؟؟؟ باشگاه این پولو همین چند وقت پیش صرف تیمای پایه برای ساختن 10 تا مثل کروس کرده . بازیکنایی که خیلی از از یک دونه نیمار و یک امباپه بیش ترن هم قیمتشون هم شرفشون من مخالف خرید گرون قیمت نیستم هیچکی مخالف نیست ولی من میگم یکی که سن بابابزرگ منو داره و کل زندگی شو پای فوتبال گذاشته از یک الف بچه مثل من (بلا نسبت شما) بیش تر میفهمه

مانو روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 15:27

البته من اصلا قصد توهین ندارم و اگه خدایی نکرده ناراحتتون کردم شرمنده ام

محمد رضا روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 17:17 http://www.bayern.blogsky.com

نه خواهش میکنم آخه ببین پارسال هم گفته بود باید بازیکنای گرون قیمت بخریم بعد از یه مدت یهو برگشت گفت نه من اصلا منظورم یه چیز دیگه ای بود

علیرضا شفاهی یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 21:40

سلام
منم با پیشرفت تیم های پایه موافقم

مانو روبری یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 21:41

هوینس دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد