وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: می خواهم تا حد ممکن، آماده و سالم بمانم؛ از این که بخشی از بایرن مونیخ بودم، احساس غرور می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد شیشه ای باوارایی ها از وضعیتش می گوید.  

آرین روبن، بازیکن هلندی بایرن مونیخ اذعان داشته که به سال های آخر فوتبالش رسیده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، آرین روبن در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و تا به الان، یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش بوده است. او در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بایرن مونیخ در این باره گفت:

“من از سال 2009، اینجا هستم. احساس می کنم حالا بخشی از این باشگاه هستم و این موضوع به من احساس غرور و افتخار می دهد.
 

 روبن درباره آینده اش نیز صحبت کرده است:

“فقط می خواهم آماده بمانم و از فوتبال بازی کردنم، لذت ببرم. می دانم، مثل کیمیش نیستم که سال های زیادی را پیش روی فوتبال خودم ببینم. پایان برای من نزدیک است اما من تلاش می کنم تا جایی که بتوانم و بدنم اجازه بدهد، بازی کنم.
 

بازیکن هلندی باوارایی ها درباره زندگی در مونیخ نیز گفته است:

“مونیخ، خانه دوم من است اما همسرم و من خانه ای را در گرونیگن ساخته ایم و می خواهیم پس از بازنشتگی من در آن جا زندگی کنیم.
 

او درباره بازی برابر بشیکتاش نیز گفت:

“در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هیچ بازی آسانی وجود ندارد. بشیکتاش توانست به عنوان سرگروه صعود کند. آن ها تیم بسیار خطرناکی هستند. باید خود را خوب آماده کنیم.
 

روبن در پایان درباره مدعی بودن بایرن مونیخ برای کسب هر سه جام ممکن، گفت:

“در حال حاضر در موقعیتی قرار نداریم که بگوییم، "ما می توانیم همه چیز را ببریم". مهم این است که به سختی به تلاش خود ادامه دهیم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر

ما هم از داشتن بازیکنی مثل تو احساس غرور میکنیم.

babak_bavaria دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 16:16

همیشه در قلب ما خواهی ماند "مرد شیشه ای"
فراموشت نمیکنیم
دوست دارم توی اوج از بایرن بری
توی این 9فصل حضورت خیلی لحظات خوب و بدی رو توی بایرن تجربه کردی
مخصوصا 2012 بعد از اون فصل وحشتناک
فصل 2013 گل فینال لیگ قهرمانان!!

هنوز تموم نشده
این فصل باید فاتح اروپا بشیم
همه چی مهیا است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد