وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: آینده من؟ در تابستان 73 ساله می شوم و نمی دانم چقدر زمان برای زندگی خواهم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس جدایی‌اش در انتهای فصل را مشکلی برای تیم نمی‌داند. 

 

سرمربی بایرن مونیخ مربی‌گری در فوتبال را نیازمند انعطاف پذیری و عدم افراط در سبکی خاص می‌داند.

یوپ هاینکس، مصاحبه‌ای مفصل با نشریه کیکر داشته است. بخشی از صحبت‌های او را اشپورت آینس انتشار داد. حال بخش دیگری از صحبت‌های سرمربی بایرن مونیخ منتشر شده است. او در پاسخ به سوال خبرنگار پیرامون امکان تمدید قرارداد و آینده‌اش در بایرن گفت:

“آینده من؟ واقعا دیگر نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. شما برای انجام این کار به نظم و استقامت نیاز دارید. من در تابستان 73 ساله خواهم شد و نمی‌دانم چقدر زمان برای زندگی خواهم داشت. آینده من مشکلی برای تیمم ایجاد نخواهد کرد. بازیکنان من تاثیری از آن نمی‌گیرند. سال 2013 هم مشابه همین داستان را داشتیم. همه می‌دانستند که من در پایان فصل جدا خواهم شد. ما در حال حاضر شانس اصلی فتح لیگ قهرمانان نیستیم، اما در دایره مدعیان قرار داریم.
 

بازگشت به فوتبال بعد از چند سال:

“فوتبال جدید نشده، تنها تغییر کرده است. تمام ذهنیات و واژگان جدید در فوتبال، این ورزش را بهتر نکرده‌اند. اینکه همواره حمله کنید یا پرس کنید و تمام توانتان را در 90 دقیقه بگذارید، منجر به خالی شدن باطری‌تان در ژانویه می‌شود.
 

“به عنوان یک مربی، همواره نیاز دارید از لحاظ عملی و فنی انعطاف‌پذیر باشید. وقتی که مجبور باشید دفاع کنید، گاهی اوقات توپ را به حریف بدهید و زمانی که نیاز است پرس کنید. انرژی خود را ذخیره کنید و در زمان مناسب حمله کنید.
 

هامس رودریگز:

“من از او بسیار راضی هستم. او احساس بسیار خوبی اینجا دارد و کاملا با تیم متحد است. هامس می‌داند که اگر تعویضش کنم به خاطر نمایش بد نیست، ارتباط ما بسیار خوب است. از توانایی هامس در گلزنی آگاهم. او باید تلاش کند که بیش‌تر شوت بزند و گل‌های بیش‌تری با ما بزند. ضربات آزاد، کرنرها و ضربات از راه دور، این پسر می‌تواند توپ را به خوبی بچرخاند. او یک بازیکن فوق‌العاده در کارهای تیمی است و می‌تواند بسیاری از جنبه‌های بازی‌اش را بهبود بخشد. هامس استعداد زیادی دارد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:16

نزن این حرفو ناموسا

خدایا از عمر من بکاه و ب عمر یوپ بیفزای

lewa دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:27 http://bayern.blogsky.com

ایشالا ۲۰ به بالا سال دیگه زنده ای و ما رو قهرمان ۱۸ قهرمانی اروپا دیگه میکنی

rezaoli سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 08:48

خدا حفظ ش کنه

babak_bavaria سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 17:17

هاینکس دلیلت منطقی نبود
ترامپ 71 سالشه رئیس جمبور امریکاست


خودت میدونی همه جوره حمایت بایرنی ها رو داری
حتی اگه یه جامم نیاری عشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد