وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آندره تراشتگن شماره یک آلمان در جام جهانی خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان جوان بارسلونا شرایط خوبی را تجربه می کند و در سوی دیگر کاپیتان تیم ملی آلمان هنوز به میدان برنگشته است. آیا تراشتگن می تواند جایگزین قهرمان جهان در جام جهانی پیش رو باشد؟  

سنگربان ملی پوش بایرن هنوز در بند مصدومیت است و آسیب دیدگی مانع حضور قهرمان دنیا و برترین دروازه بان این سالهای اخیر دنیا در زمین بوده است، بدون شک نویر یکی از ارکان مهم تیم ملی آلمان بوده و نقش او نیز در قهرمانی 2014 انکار ناپذیر است، اما سوال اینست که در صورت بازگشت مانوئل نویر به میدان، او به شرایط ایده آل سابق خود باز می گردد؟ یا اینکه مصدومیت دوباره یا دوره بازتوانی او مانعی جهت حفظ کیفیت اوست؟

ولی مانشافت به مانند دوره های پیشین خود همیشه دست پری در درون دروازه داشته و به طور معمول ژرمن ها در برای شماره یک به مشکلی برخورد نکرده اند، اکنون نیز حضور مارک آندره تراشگن می تواند نگرانی ها را برای جانشین نویر از میان ببرد و دروازه بان 25 ساله بارسا تا به حال کیفیت مثال زدنی از خود نشان داده است و می توان متصور شد که در صورت نبود مانوئل نویر تراشگن پیراهن شماره یک مانشافت را به تن کند.

در یادداشت زیر به بررسی شرایط تراشگن می پردازیم

سطح کیفی بالا

اگر از دنبال کننده های لالیگا باشید متوجه خواهید بود که بارسا به همراه تراشتگن شرایط خوبی را پشت سر می گزارد و موفقیت های بارسلونا بدون حضور دروازه بانی مطمئن به تنهایی کامل نمی شود، تراشتگن در فصل جاری درخشش و کیفیت قابل قبولی درون دروازه صدرنشین لیگ اسپانیا از خود نشان داده است و نشان داده که به کیفیت مطلوب رسیده است.

 

دروازه بانی چند وجهی

جدا از واکشن های خوب تراشکن، فیزیک مناسب و توانایی بالا در کنترل شوت های راه دور، تراشتگن مهارت خوبی در بازی با توپ نیز دارد،  بنا به گزارش سایت whoscore تراشنگن 81 درصد پاس درست در لالیگا و 87 درصد پاس صحیح در لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرده است.

این مشخصه بارز تراشتگن یکی از اصلی ترین نیازهای تیم ملی آلمان است که تا به حال به وسیله مانوئل نویر به خوبی اجرا می شد، سبک بازی ژرمن ها به نحوی است که بازی سازی از خط دفاع و همچنین سنگربانی که توانایی دفع توپ های پشت دفاع را داشته باشد(بازی آلمان الجزایر در 2014)

 

مصدومیت مانوئل نویر

تمام ویژگی های بالا برای تراشتگن کیفیتی مشابه به نوئر برای او رقم می زند، مولفه هایی که در دروازه بان بایرن در کیفیت بسیار عالی وجود دارد و در صورت آمادگی نویر شانس کمی برای بقیه وجود خواهد داشت ولی مصدومیت طولانی مدت نویر  شک و تردید هایی برای زمان حضور دوباره  و همچنین  بازگشت به سطح کیفی پیشینش وجود دارد از این رو نام بردن از جانشین شماره یک مانشافت امری غیر قابل قبول نیست

 

به قلم بروک جنل از سایت بوندسلیگا فانتستیک

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبرماتئوس سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 22:16

خوشحالیم که مانشافت چند دروازه‌بان در سطح جهانی دارد.ولی ما فقط نویر را می خواهیم در دروازه ببینیم.

mohammad چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 14:51

آلمان همیشه بهترین دروازه بانای دنیا رو داشته. ترشتگن عالیه ولی نویر فوق العادس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد