وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: مردم همیشه به خاطر زخم صورتم، مرا مسخره می کردند؛ می توانم تا دو سال دیگر در بالاترین سطح، بازی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری از دوران تلخ زندگی اش می گوید. 

 

فرانک ریبری دوران کودکی و نوجوانی غم انگیزی داشته است. او در دوران نوجوانی خود، تصادف شدیدی داشته و صورتش به همین دلیل نزدیک به 100 بخیه خورده است. او در مصاحبه ای با بیلد در این باره صحبت کرده است.

“مردم همیشه من را می دیدند و با اشاره دستشان مرا زشت خطاب می کردند، به من می خندیدند و مسخره ام می کردند. هر جایی که می رفتم دیگران به زخم روی صورتم اشاره می کردند. همیشه زیر ذربین و نگاه سنگین مردم بودم.
 

“ خانواده من از این رفتارم، ناراحت می شدند. با این حال من هرگز گریه نمی کردم. البته هنگامی که جوان بودم، از این اتفاقات ناراحت می شدم اما هرگز در گوشه ای تنها نمی نشستم تا گریه کنم.
 

 ریبری درباره آینده اش نیز گفت:

“احساس بسیار خوبی دارم و فکر می کنم، توانایی این را دارم که تا دو سال دیگر در بالا ترین سطح بازی کنم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
مانو روبری پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 00:01

همشون دیوث اند من اگه تو رو از نزدیک ببینم همونجا زخمتو یه بوس میکنم از دلت در بیاد

lewa پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 00:17 http://bayern.blogsky.com

پیر نشو مرد

اکبر ماتئوس جمعه 29 دی 1396 ساعت 08:50

وای بر مسخره کنندگان
غصه نخور بلال جون...ما ایرانی ها دوستت داریم. با اون یادگاری روی صورتت، برای ما دوست داشتنی تر هم شدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد