وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: اکنون به لحاظ ذهنی کاملا آزاد هستم؛ نمی خواهم پیشرفتم متوقف شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان از شرایط در مونیخ راضی به نظر می رسد.  

کینگزلی کومان به تازگی قراردادی بلندمدت با بایرن مونیخ امضا کرده و بازی های درخشانش در فصل جاری اصلی ترین دلیل مسئولان بایرن مونیخ برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد بود.

کومان که در فصل جاری تاکنون در 25 بازی برای بایرن مونیخ به میدان رفته درباره تمدید قراردادش به کیکر گفت:

“باشگاه همیشه با من بسیار خوب رفتار کرده است. پیشنهاد قرارداد بلندمدت آن ها برای من یک برگ برنده بود. می خواهم اینجا خودم را ثابت کنم،  مرزهای کنونی را پشت سر بگذارم و سال هایی عالی را در مونیخ سپری کنم.
 

کومان در ادامه صحبت ها درباره شرایطش گفت:

“اگر اکنون فقط یک شانس داشته باشید و یک بازیکن نیمکن نشین هم باشید آن زمان فشارها بر شما به عنوان یک بازیکن جوان بیشتر می شود. اکنون به لحاظ ذهنی آزاد و راحت هستم. همچنین نیاز دارم به خود تفهیم کنم که من هم اجازه اشتباه کردن دارم.
 

“اکنون حس بسیار خوبی دارم. هیچ حرف و بحثی پیرامون من وجود ندارد و هیچ دلیلی پیشرفت کردن ندارم. من شرایطی مثل اکنون نیاز دارم زیرا سبک بازی من بر پایه دریبلینگ و حرکات ریسکی است.
 

کومان در تمامی بازی های این فصل تاکنون موفق به زدن 4 گل و ارسال 7 پاس گل شده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر

تولد کچل اسکل مبارک.

محمد رضا روبری پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 16:34 http://www.bayern.blogsky.com

مربی خیلی بدی نبود حداقل مثل عنچلوتی قصد نداشت تیم رو از پایه فلج کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد