وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژروم بواتنگ: بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند؛ هاینکس حکم پدرمان را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع ملی پوش باواریایی ها، از شرایط شخصی خود، هاینکس، گواردیولا، لیگ قهرمانان و جام جهانی گفته است.  

با وجود این که مصدومیت هایی از ناحیه کشاله ران و شانه، ژروم بواتنگ را به انجام تنها 13 بازی در فصل جاری بوندس لیگا محدود کرده اند، ولی او به تازگی در جریان پیروزی 2-0 برابر ماینتس، برای صد و پنجاهمین بار پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرد.

مدافع 29 ساله باواریایی ها در مصاحبه با سایت گل گفته است:

“خوب هستم و خیلی خوشحالم که حس و حال بهتری دارم. اینک در زمین بسیار احساس راحتی می کنم. مصدومیت ماهیچه ای و شانه ام، مدتی زمان بر بودند.
 

او در مورد تاثیر حضور یوپ هاینکس در تیمش افزود:

“نسبت به قبل خیلی بهتر بازی می کنیم. یوپ تجربه بالایی دارد و برای تیم ما حکم یک پدر را دارد و همه از او پیروی می کنند. خیلی راضی هستیم.
 

شاید بواتنگ با هاینکس طعم سه گانه را مزه کرده باشد، ولی گواردیولا را بهترین تاکتیکدان دنیا محسوب می کند.

“او شگفت آور است؛ یکی از بهترین ها. برای من، از دید تاکتیکی او بهترین است. منچسترسیتی در این فصل بازیکنان خوب زیادی به خدمت گرفته است. حالا می توان آن را تیم گواردیولا دانست. آن ها بازی های خیلی خوبی انجام می دهند.
 

بواتنگ عزم خود را جزم کرده تا بار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان را بچشد.

“روشن است که می خواهیم تا جای ممکن پیشروی کنیم. لیگ های سختی وجود دارند: لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا تیم های خوبی دارند اما نهایتا ما هم تیم خوبی داریم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. البته، دستیابی به این مهم آسان نخواهد بود.
 

در نهایت بواتنگ از جام جهانی، در فاصله 4 ماهه با این تورنمنت بزرگ گفت:

“قهرمانی در جام جهانی، بزرگترین دستاورد ممکن است. قهرمانی قبل خیلی احساسی بود ولی به سرعت حس کردم که از سرم گذشت. هر روز به این فکر نبودم که «من یکی از اعضای قهرمان دنیا هستم». می خواهم اهداف جدیدی برای خود ترسیم کنم چون اگر بگویم «من قهرمان جهان هستم»، رشد نخواهم کرد و سطح فعلی خود را نیز حفظ نمی کنم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد