وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: دیدار برابر شالکه، دشوار خواهد بود؛ رقابت در لیگ قهرمانان اروپا، سخت شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریاییها از بازی برابر شالکه می گوید. 

فردا (شنبه) تیم های بایرن مونیخ و شالکه از سری مسابقات هفته بیست و دوم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. یوپ هاینکس، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار، حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است.

مصدومان:

“فقط نویر آماده نیست و دیگر بازیکنان به خوبی تمرین کرده اند. تیاگو فردا نمی تواند بازی کند اما در هفته آینده و در دیدار برابر وولفسبورگ، می تواند بازی کند. خوشحالیم که بازیکنی در کلاس او به تیم برگشته است. او با تیم تمرین کرده است و همه چیز خوب به نظر می رسد.
 
 

احتمال رکورد زنی لواندوفسکی در گلزنی در بازی های خانگی و شکاندن رکورد شما:

“او فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. راستش قبلا نمی دانستم چنین رکوردی دارم!
 

شالکه:

“آن ها از نظر تاکتیکی تیم خوبی هستند. بازی فردا دشوار خواهد بود. با این حال ما آماده ایم که بازی سطح بالایی را به نمایش بگذاریم.
 

گورتسکا:

“از لحاظ شخصیتی او را نمی شناسم. با این حال می توانید آرامش او را ببینید. او با انتقاد ها کنار آمده است. فکر می کنم در مقایسه با سنش بسیار بالغ است.
 

تیم:

“اخیرا پیشرفت زیادی کرده ایم. در مسیر درستی قرار داریم. باید به همین روال ادامه دهیم. بازیکنانم تنشه موفقیت هستند. ایده های روشنی دارم و می دانم که در بازی های پیش رو چگونه بازی خواهیم کرد. ماندن در چنین سطحی به چیز های زیادی بستگی دارد. شما باید قوی و هماهنگ باشید.
 

وضعیت روحی تیم:

“نیازی نیست که خودم یا بازیکنانم را تهییج کنم. هدف روشنی داریم. می خواهیم قهرمان آلمان شویم. در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم به موفقیت برسیم. تجربه و کیفیت لازم را داریم.
 

لیگ قهرمانان اروپا:

“این رقابت ها به طور قابل ملاحظه ای دشوار شده است. ما به سختی برای پیشرفت بیشتر، تلاش کرده ایم. انگیزه بالایی داریم. بازیکنانی داریم که تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، نشده اند. قهرمانی در این رقابت ها هدف بزرگی است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد