وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر شالکه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم شالکه رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

پتر هرمان:

بازی بسیار سختی برای ما بود. شالکه به خوبی ما را پرس کرد و دوندگی بسیار بالایی داشتند. حریف ما همیشه در جریان بازی حضور داشتند و کار را برای ما دشوار کردند. یوپ هاینکس پس از پایان بازی به من پیام فرستاد و تبریک گفت و من با خوشحالی آن را به تیم منتقل کردم. عملکرد تیم در هفته ها و ماه های اخیر فوق العاده بوده است.
  

اسون اولرایش:

بازی خوبی انجام داددیم و از کسب پیروزی خوشحالیم. فقط سعی می کنم که به سختی کار کنم تا به بهترین بازی را انجام دهم. صحبت های یواخیم لوو؟ این افتخار بزرگی است که سرمربی تیم ملی از من تعریف کرده است اما من فکر نمی کنم که در جام جهانی، جایی برای من باشد. دروازه بانان دیگری وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند. من 29 سال سن دارم و فکر می کنم که دروازه بانان جوانتری به این عرصه خواهند آمد.

 

دومنیکو تدسکو (سرمربی شالکه):

به بایرن مونیخ تبریک می گویم. ما عملکرد خوبی داشتیم ولی بایرن مونیخ در لحظات تعیین کننده بازی درست عمل کرد. می خواستیم مدافعین میانی بایرن مونیخ را از طریق درگیری های فیزیکی به چالش بکشیم که در این زمینه موفق بودیم. تیم امروز شجاعت واقعی خود را نشان داد. ما خیلی خوب کار کردیم و بازی روان بایرن مونیخ را بازی صبورانه و هوشمندانه متوقف کردیم. ما از بازی امروز نکات مثبت زیادی می توانیم برداشت کنیم اما متاسفانه هیچ امتیازی کسب نکردیم. من متقاعد شده ام که این تغییرات تنها به زمان نیاز دارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mehrangermany یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 17:59

دقت کردین از وقتی هاینکس اومده مولر دوباره اوج گرفته یکی از دلایل موفقیت بایرن همین مولره هر وقت خوب باشه تیم هم خوبه هر تقریبا توی بیشتر گلهای بایرن نقش داره دیروز یه گل زد یه گل هم ساخت

حسن بایرن یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 19:30

خود هرمان هم به نظرم میتونه سرمربی بایرن بشه..با هینکس هم کار کرده با تجربه هم هس...نمیدونم چرا بهش توجه نمیشه...حداقل از کلوب و توخل خیلی بهتره..هیچ افتخاری ندارن..یکی که تو لیورپول کلی نوسان داره..یکی هم از دورتمند اخراج شده...در حد بایرن نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد