وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: شرایط کنونی ترکیب بایرن مونیخ در سال های اخیر بی سابقه است؛ نویر وضعیت خوبی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ از هفته بیست و سوم بوندسلیگا روز شنبه به مصاف وولفسبورگ می رود. 

 

یوپ هاینکس پس از چند روز دوری دوباره در تمرینات بایرن مونیخ حضور یافت. هاینکس به دلیل ابتلا به آنفولانزا نتوانست در بازی مقابل شالکه روی نمیکت بنشیند و پس از آن هم چند جلسه تمرینی تیمش را از دست داد. هاینکس روز پنج شنبه در تمرینات تیم حضور یافت. سرمربی بایرن مونیخ ظهر جمعه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل وولفسبورگ شرکت کرد و به سئوالات مختلف جواب داد.

غیبت چند روز اخیر:

“پتر هرمان نماینده بسیار خوبی برای من بود. کسب پیروزی به تسریع روند بهبودی من کمک کرد. روز شنبه حالم بسیار بد بود و برای خوابیدن بیشتر تلاش می کردم. تنها کمی قبل از بازی مقابل شالکه بیدار شد.
 

وضعیت بازیکنان و ترکیب:

“تیاگو مقابل وولفسبورگ در ترکیب ابتدایی حضور خواهد داشت. تمامی بازیکنان آماده ان و همه می خواهند بازی کنند و ما این کار را انجام می دهیم.
 

“بایرن مونیخ در 4-5 سال گذشته هیچ گاه تمامی بازیکنانش را آماده در اختیار نداشته و اکنون ما در حال تجربه کردن این وضعیت هستیم. دلیل این امر طی کردن کامل دوره ریکاوری بازیکنان مصدوم و زود به بازی نگرفتن آن هاست.
 

نیمکت نشینی و سکو نشینی:

“این حالتی است که برای تمامی بازیکنان اعمال می شود و مربی تصمیم گیری در این باره برعهده مربی است.
 

تیاگو:

“تیاگو به صورت معمولی به تمرینات بازگشت و همانگونه که گفتم مقابل وولفسبورگ در ترکیب اولیه حضور خواهد داشت. اکنون به جز مانوئل نویر، تمامی بازیکنان را در اختیار داریم.
 

مانوئل نویر:

“فیزیوتراپ و دکتر تیم زمان بازگشت او را تعیین می کنند اما من مطئن شده ام که او قبل از جام جهانی دوباره برای ما بازی خواهد کرد.
 

“از نزدیک فعالیت های او را دنبال می کنم. بسیار خوب پیشرفت کرده و روی آمادگی اش به سختی کار کرده است. من به او توصیه کردم برای عوض شدن فضا و مکان تمرین از زابنر اشتراسه دور شود.
 

بازی رئال مادرید-پاری سن ژرمن:

“به نظرم پی اس جی برای 83 دقیقه خوب بازی کرد، آن ها از نظر تاکتیکی مستحکم و داری طرح و برنامه بودند. در همین حال همه می دانند که رئال در سانتیاگو برنابئو هرگز تسلیم نمی شود و این در بازی تاثیر گذار بود. تفاوت ها اینجا رقم خوردند.
 

کومان و ریبری:

“یک مربی نباید هیچ وقت این اشتباه را مرتکب شود و به رسانه ها اعلام کند کدام بازیکن برای حضور در ترکیب شانس بیشتری دارد. نقاط قوت ریبری و کومان را همه به خوبی می دانند. کومان پیشرفت بسیار خوبی داشته اما برای بهبود عملکردش در تمامی حالت ها و شرایط منوط به گذشت زمان است.
 

وولفسبورگ:

“آن ها بازیکنان بسیار خوبی چون دانیل دیداوی، یونس مالی و ماکسی آرنولد را دارند. ما مقابل تیمی پرانگیزه قرار می گیریم، تیمی که از شرایطش در جدول آگاه است. ما بر اساس این آیتم ها برای بازی مقابل آن ها آماده می شویم.
 

سفر رناتو سانچز به مونیخ:

“من شنیدم که او دیروز برای مراجعه به پزشک به اینجا آمده بود. هیچ خبر دیگری دیگری وجود ندارد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 14:04 http://bayern.blogsky.com

ولی ما با هاینکس حتی امیدواریم که برنابئو را نیز فتح کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد