وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: همه گزینه ها را بررسی می کنم و در مورد آینده ام تصمیم می گیرم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبن هلندی در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و باید دید برنامه او برای آینده چیست.  

این گونه که مشخص است روبن فعلا قصد بازنشستگی ندارد. باید دید او قراردادش با بایرن مونیخ را تمدید می کند یا به دنبال یک شروع تازه است.

به گزارش Goal، قراردادهای این ستاره هلندی با بایرنی ها همیشه کوتاه مدت بوده و قرارداد فعلی اش تا تابستان پیش رو معتبر است. این وینگر 34ساله جزو بازیکنانی است که از زمان بازگشت هاینکس به باشگاه، پیشرفت کرده و دوباره به فرم خوب قبلی برگشته است. در ضمن رومنیگه در ماه دسامبر خبر داده بود مذاکرات برای تمدید قرارداد او شروع شده است. هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

روبن در مصاحبه با Sport Buzzer در این باره گفت:

“در حال حاضر احساس می کنم کاملا آماده هستم و در فرم خوبی قرار دارم. به نظرم یک یا دو سال دیگر می توانم در بالاترین سطح بازی کنم. این هدف من است. من رابطه خوب و صادقانه ای با مسئولین بایرن دارم. به همین خاطر نگران هیچ چیز نیستم. باشگاه برنامه هایی برای آینده دارد و من در مذاکره با آنها تصمیم خواهیم گرفت که در این برنامه ها حاضر هستم یا نه و چگونه این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.
 

پیش تر پدر روبن پذیرفته بود که باشگاه هایی در چین و آمریکا به دنبال جذب این ستاره هلندی هستند:

“بله این بحث ها در خانه وجود دارد. من در این باره با اعضای خانواده ام و دوستانم صحبت می کنم. بالاخره باید در این مورد تصمیم بگیرم. چندسال پیش تصمیم گیری در این مورد راحت تر بود ولی حالا کم کم به پایان دوران فوتبالم می رسم و باید مسائل زیادی را مد نظر داشته باشم. آسان نیست ولی هیجان انگیز است. من به همه گزینه ها فکر می کنم.
 

و آیا او تصمیم دارد مربی شود؟

“گاهی مربی تیم پسرم می شوم. تجربه جالب و سرگرم کننده ای است. ولی مربیگری به صورت جدی و در سطح بالا واقعا کار دشواری است. من هرروز می بینم مربی ها با چه استرس و فشاری روبرو هستند. 18سال است که فوتبال بازی می کنم و روز به روز فشار روی مربی ها بیشتر می شود. سوال اینجاست که آیا واقعا من به این کار نیاز دارم؟ واقعا نمی دانم که بخواهم چنین کاری را انجام دهم یا نه.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد