وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر مربیان بایرن مونیخ و فرایبورگ پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در ادامه مسابقات بوندس‌لیگا آلمان، بایرن موفق شد ۴ بر صفر در دیدار خارج از خانه با فرایبورگ برنده شود. 

 

 

یوپ هاینکس بعد از بازی اظهار داشت:

وقتی می‌دانیم که فرایبورگ در خانه همیشه چقدر قدرتمند ظاهر می‌شود، آنوقت نمی‌توان گفت که این فقط یک نتیجه خوب است.به موازات نتیجه خوب، امروز بازی فوق‌العاده‌‌ای انجام دادیم و در همه زمینه‌ها،عالی بودیم. در این بازی هر زمان که لازم بود، به جلو حرکت کردیم و هر زمان هم که احتیاج بود، بازی را آرام کردیم.تقسیم فضای خیلی خوبی داشتیم.از نظر فنی، به واقع با کلاس ظاهر شدیم. از بازی امروز تیمم کاملا راضی و خشنود هستم.این یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری بایرن بود.

 

کریستین اشترایش نیز اظهار داشت:

فرایبورگ فقط تا زمانی که با یک گل از میهمان عقب بود، خوب کارکرد. اما به قدر کافی در بازی رو به جلو خوب کارنکردیم. بعد هم مرتکب اشتباهات متعددی شدیم. واقعا ناراحت‌کننده است که بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه توان خود را از دست دادیم.
سرمربی فرایبورگ همچنین شایعه مذاکره با بایرن مونیخ برای جانشینی یوپ هاینکس را تکذیب کرد:

تمام آنچه در مورد حضورم در بایرن و مذاکره با این باشگاه در رسانه‌ها انتشاریافته، را رد می‌کنم. من هم مثل همه فقط چیزهای در این مورد شنیدم. در حالیکه این اخبار واقعیت ندارد. هیچ تماسی از طرف بایرن با من گرفته نشده است. من با فرایبورگ قرارداد دارم و همین جا هم خواهم ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد