وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسمی؛ بایرن مونیخ قرارداد کیمیش را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن آینده دار بایرن مونیخ قراردادش را تمدید کرد.  

باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از تمدید قرارداد یاشوا کیمیش خبر داد. قرارداد قبلی این بازیکن 23 ساله تا 2020 معتبر بود و باشگاه موفق شد قرارداد او را به مدت سه سال دیگر یعنی تا تابستان 2023 تمدید کند. مذاکرات بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد کیمیش از در سال میلادی جدید آغاز شد و خیلی زود به نتیجه رسید.

کال هاینتس رومنیگه پس از تمدید قرارداد کیمیش گفت:

“در دو سال و نیم اخیر یاشوا توانسته تبدیل به یکی از ارکان تیم شود. ما از اینکه او را مدت زمان زیادی در اختیار خواهیم داشت خوشحالیم.
 

کیمیش هم پس از امضا قرارداد جدید گفت:

“از اینکه خیلی زود قراردادم را تمدید کردم خوشحالم. این نشان می دهد که باشگاه و مسئولان آن به من اعتماد بسیار بالایی دارد و من را به عنوان یکی از عناصر مهم تیم برای موفقیت های پیش رو در نظر گرفته اند. من به این افتخار می کنم.هدف های من و باشگاه برای سالیان آتی بسیار بلند پروازانه است و می خواهم بخشی از آن باشم و از تمام توانم برای رسیدن به این اهداف استفاده کنم.

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
ali4243 شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 08:18

کیمیچ عاشقه رعاله ....ما باید بگیریم بزرگش کنیم به اوج برسونیمش بعد بدیمش بره به رعال.....امیدوارم تااون موقع بتونیم دوباره جزع 3 تا تیم برتر جهان بشیم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد