وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هامبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم هامبورگ رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با شش گل در هم بکوبد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.   

 

یوپ هاینکس:

بازی خوبی برابر هامبورگ انجام دادیم. نتیجه ای مهم قبل از بازی برابر بشیکتاش. بازی را پر جنب و جوش و با سرعتی زیاد شروع کردیم و توانستیم سه گل زود هنگام را به ثمر برسانیم. در هر دو نیمه روان و سرعتی کار کردیم. به نظرم یک برد عالی به دست آوردیم.

 

فرانک ریبری:

من هم مانند شما نمی دانم. باید منتظر بمانم. این کار آسان نیست اما من یک بازیکن حرفه ای هستم. هر روز تمرین می کنم و هر بار همه توانم را در زمین می گذارم. از عملکردم راضی هستم. من برای این پیراهن و هوادارانش بازی می کنم. تا زمانی که مانند این دیدار بازی کنم، راضی خواهم بود. هدف من همین است. قبل از بازی به همسرم گفتم که اگر گلزنی کنم به سمت پسرم خواهم رفت. هیچ وقت این صحنه را فراموش نخواهم کرد.

 

ژروم بواتنگ:

از نتیجه بازی راضی و خشنود هستیم. بازی را خوب شروع کردیم. بسیار قوی کار کردیم. از این بابت احساس خوشحالی می کنیم.
  

آرین روبن:

فرقی ندارد اختلاف 20 امتیاز یا 10 امتیاز باشد. باید به پیروزی هایمان در بوندس لیگا ادامه دهیم. امکان ندارد که فقط روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.

 

برند هولرباخ (سرمربی هامبورگ):

وقتی در یک بازی تیم شما بعداز ۱۸ دقیقه ۳ بر صفر عقب افتد، بدیهی است که کار بسیار بسیار مشکل می‌شود. دل‌مان می‌خواست شجاعانه بازی کنیم و رو به جلو حرکت کنیم اما همه دیدند به یکباره چه اتفاقی افتاد. به نظرم بایرنی‌ها ما را دست کم نگرفتند و امکان باخت در همه حال وجود دارد اما این  نحوه باخت را به هیچ وجه نمی‌پذیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد