وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مونتلا: فکر می‌کنم به بایرن مونیخ برخورد خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینچنزو مونتلا، سرمربی سویا پیش بینی کرد تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ برخورد خواهد کرد. 

 

آندلسی‌ها دو شب پیش دست به کار بزرگی زدند و در اولدترافورد، منچستریونایتد را با ژوزه مورینیو شکست داده و پس از شصت سال، به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. به گزارش mundodeportivo، در حالی که قرعه کشی این مرحله امروز ظهر از ساعت 14:30 به وقت ایران برگزار می‌شود، مونتلا پیش بینی جالبی از رقیب بعدی تیمش دارد:

“اگر بازی با منچستریونایتد، برای باشگاه تاریخ سازی کرده، مفتخرم که بخشی از این تاریخ سازی بودم. شبی جادویی بود. به نظرم در مرحله بعدی با بایرن مونیخ رو به رو خواهیم شد. اگر دست من بود، ترجیح می‌دهم فقط در فینال با رمِ دوستم، دی فرانچسکو مقابله کنم. شما را در فینال خواهم دید! بارسا؟ اگر به آنها برخورد نکنیم، کار راحت‌تری خواهیم داشت. اینجا در سویا عاشق من هستند و من نیز به انها عشق می‌ورزم. کار کردن با بازیکنانی که اکنون در اختیار دارم، دشوار نیست بلکه خیلی هم آسان است. از دورانم در میلان پشیمان نیستم. آنها به دنبال مربی متفاوتی بودند.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 13:13

استقبال میشه شدیدا

mehrangermany جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 14:53

دمت گرم عجب لفظی داشتی مونتلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد