وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: سویا قرعه دشواری است؛ تیاگو، تولیسو و روبن مقابل لایپزیک غایب خواهند بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی صدرنشین رقابت های بوندسلیگا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با لایپزیک، پاسخگوی خبرنگاران بود.  

از چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات بوندس لیگا، تیم فوتبال لایپزیک در ورزشگاه خانگی خود، ردبول آرنا پذیرای تیم مطرح بایرن مونیخ خواهد بود. یوپ هاینکس در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داده است.

وی در ابتدا درباره برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی بایرن مونیخ با سویا اظهار داشت:

“از این قرعه خوشحال نباشید چون من فوتبال اسپانیا را به خوبی می شناسم. سویا را به خوبی می شناسم. آن ها از زمانی که مربی خود را تغییر داده اند از نظر دفاعی به ثبات رسیده اند. از نظر من این قرعه دشواری است. چیزی که نباید فراموش کنید این است که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم ضعیف وجود ندارد.
 

“سویا هواداران فوق العاده ای دارد. شاید آن ها به اندازه هواداران بشیکتاش پر شور نباشند اما ما این نکته را از نظر دور نمی کنیم و منتظر این بازی هستیم. خوشحالم از اینکه تابستان و در دمای 40 درجه مجبور نیستیم در این شهر بازی کنیم.
 

هاینکس درباره دیدار یکشنبه تیمش مقابل لایپزیک عنوان کرد:

“هامس رودریگز روز یکشنبه در مقابل لایپزیک از ابتدا بازی خواهد کرد. تولیسو و تیاگو در این دیدار حاضر نخواهند بود، اما هر دو از روز دوشنبه به تمرینات باز می گردند. روبن هم همچنان با مشکل مصدومیت مواجه است و تنها قادر به دویدن است.
 

یوپ هاینکس همچنین درباره جذب مالکوم گفت:

“ تا کنون بازی مالکوم را ندیده ام. فکر نمی کنم علاقه ای از سوی بایرن برای این بازیکن مطرح شده باشد. نام این بازیکن همیشه توسط مدیر برنامه هایش در پنجره های تبلیغاتی مطرح می شود ولی برای جذب او اقدامی انجام نشده است.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:03 http://bayern.blogsky.com

ولی به هر حال طرفدارای رئال دارن میسوزن... از اینکه بایرن قرعه هاش آسونه. بگذار بسوزن که ما جشنواره گلی دیگر این بار مقابل سویا به راه خواهیم انداخت

مانو روبری جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 21:12

همین حرفا رو میزنیم بعد که اگه ببازیم پدرمون رو در میارن
امیدوارم دیدگاه بازیکنا و کادر فنی و اداری اینطوری نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد