وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پترسن: یک هوادار بزرگ آلمان هستم؛ از بین واگنر و گومز یک نفر به روسیه سفر خواهند کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیلس پترسن ادعایی مبنی بر دعوت به مانشافت ندارد. 

 

نیلس پترسن مهاجم باشگاه فرایبورگ مه به همراه تیم ملی آلمان در مسابقات المپیک گردن آویز نقره را بدست آورد ادعایی مبنی بر دعوت به مانشافت ندارد. پترسن در مصاحبه با Amazon گفت:

من فقط یک مرحله خوب داشته ام، هرگز خواسته ای برای دعوت به تیم ملی مطرح نخواهم ساخت چون از آن دور هستم. من یک طرفدار بزرگ آلمان هستم، البته که بسیار خوشحال می شوم در تیم ملی بازی کنم اما می دانم که DFB بسیار ممتاز است و مهاجمین خوبی دارد.

بنظر می رسد فقط تیمو ورنر از الان مسافر جام جهانی شده و از بین واگنر و گومز یک نفر به روسیه سفر خواهند کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد