وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: روبن با فوتبال زندگی می کند و هنوز آماده است؛ نویر قطعا این فصل بازی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ توضیحاتی در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش ارائه کرد.  

یوپ هاینکس، سرمربی موفق و محبوب باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی با سویا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت کرد:

“داوید آلابا و ژروم بواتنگ امروز در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده اند و بواتنگ هیچ احساس دردی ندارد. اما آلابا در روزهای اخیر در تمرینات حضور نداشته است. باید منتظر یک سویای تهاجمی باشیم. آن ها می توانند به خوبی پرس کنند اما ما نیز سبک بازی خود را داریم. فکر می کنم از روز پنج شنبه، آرتورو ویدال بتواند تمرینات را آغاز کند. رافینیا اخیرا نمایش های خوبی برای تیم داشته است و بازیکن مهمی برای تیم به شمار می رود. اسون اولرایش به یکی از بهترین دروازه بانان بوندس لیگا تبدیل شده است و اعتبار مهمی نزد هواداران و رسانه ها به دست آورده است. او همانند یک صخره در پشت مدافعان است و در تعدادی از بازی های فصل، پیروزی را برایمان به ارمغان آورده است. آرین روبن؟ فوتبال زندگی اوست و او همانند پنج سال پیش آماده است. روبن بازیکنی است که می خواهید در بازی های بزرگ در تیم شما باشد. بنابر این در بازی فردا به او اعتماد خواهیم کرد. شرایط کنونی نویز مثبت ارزیابی می شود و مصدومیت او کاملا بهبود یافته است. اما باید در مورد نویر، گام به گام پیش برویم و ببینیم دقیقا چه زمانی برای بازی کردن آماده است. مطمئنم که او در این فصل می تواند به میدان برود. تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم که کینگزلی کومان را نیز بتوانیم در ماه می در اختیار داشته باشیم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فوتبال آلمانی سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 22:47 http://bayern.blogsky.com

هاینکس عزیز امیدوارم در مرحله بعد و با تقابل احتمالی مقابل رئال ، از نویر استفاده کنی تا یک شکست انتقامی سخت رو با قدرت تمام به زیدان تحمیل بنمایی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد