وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مونتلا: به کامبک برابر بایرن مونیخ، باور زیادی دارم؛ باید صبور باشیم و از موقعیت ها استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینچنزو مونتلا، صبر و بردباری را کلید موفقیت و پیروزی برابر بایرن مونیخ می داند.  

سویا امشب به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت تا به جبران شکست 2-1 در خانه امیدواری داشته باشد. با این حال آلیانس آرنا در مواقع سخت شبیه جهنم می شود و کمتر تیمی توان نتیجه گرفتن در آنجا را دارد، اما وینچنزو مونتلا «صبر» را کلید پیروزی برابر مردان هاینکس می داند. مونتلا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

“بازی 90 دقیقه است و باید برای 90 دقیقه کامل، آماده باشیم. مصاف سختی خواهد بود، اما همه چیز ممکن است. باید متعادل باشیم، نیازی به ثمر رساندن گل زودهنگام نداریم. باید در بازی بمانیم. می دانیم که توان به ثمر رساندن یک یا دو گل در نیمه دوم را داریم. البته باید از دریافت گل پرهیز کنیم، مخصوصا در نیمه دوم.
 

“بانگا برای ما بازیکن مهمی است، اما در دور رفت هم بدون او خوب بازی کردیم که نشان می دهد متکی به یک بازیکن خاص نیستیم. مرکادو و کوریا برای این بازی در دسترس نخواهند بود. به نظرم باید مثل بازی رفت بازی کنیم. به خرافات اعتقادی ندارم، اما در سه بازی قبلی بدشانس بودیم. امید دارم شانس روی خوشش را به ماهم نشان خواهد داد.
 

“در لالیگا بیشتر به مشکل خورده ایم، چون وقتی تعادل تیمی برهم می خورد، تمرکزمان را هم از دست می دهیم. شنبه شب فرصت های زیادی داشتیم، اما باختیم. به نظرم مشکل مان این بود که تیم نبودیم و همه بر اساس مهارت های فردی بازی کردند. باید بیشتر حمله کنیم و مقابل بایرن، تلاش مضاعفی داشته باشیم. به شانس هم نیاز داریم. مهم ترین نیاز تیم در اینگونه بازی ها، فشرده بازی کردن است. نمی خواهیم مالکیت از آن ما باشد، بلکه وقتی توپ به ما می رسد، در کمترین زمان گلزنی کنیم. باور دارم می توانیم کامبک بزنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد