وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: می توانم به آلمان کمک کنم تا دوباره قهرمان جهان شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه به حضور ر جام جهانی امیدوار است. 

 

به گزارش FFT ماریو گوتزه در این فصل از بوندسلیگا در فرم خوبی قرار ندارد و یواخیم لوو نیز او را در لیست مانشافت برای بازی های دوستانه قرار نداد. اما زننده گل قهرمانی ژرمنها در جام جهانی 2014 همچنان بر حضور در تیم ملی آلمان امیدوار است:

    من مطمئن هستم با کیفیت خود می توانم به تیم برای بردن دوباره جام جهانی کمک کنم. مربی تیم ملی مرا سالهاست که می شناسد و می داند چه توانایی های دارم، من آن ویژگی ها را از دست نداده ام. برعکس من فکر می کنم با توجه به تجربیاتی که در سالهای اخیر بدست آورده ام بالغ تر شده ام. می دانم که بازی های باقی مانده در بوندسلیگا بسیار مهم هستند اما فقط آنها تعیین نمی کنند به جام جهانی بروم و یا نه.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد