وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رقابت منچستریونایتد و بایرن مونیخ برای جذب مهاجم واتفورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از سان، ریچارلیسون برزیلی تابستان گذشته با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۱ میلیون پوند از فلومیننزه به واتفورد پیوست اما بعد از سپری کردن فصلی ایده آل، توجه غول های بزرگ اروپایی را به خود برانگیخت.  

این مهاجم ۲۰ ساله در ۱۲ بازی اول خود ۵ بار دروازه رقبا را گشود اما پس از آن روی نوار ناکامی قرار گرفت و از نوامبر تاکنون موفق به گلزنب نشده است.

با این حال ژوزه مورینیو استعداد کافی را در وی شناسایی کرده و قصد دارد ریچارلیسون را در تابستان به اولدترافورد بکشاند. در راه امضای قرارداد، یونایتد مجبور است رقبایی نظیر تاتنهام، چلسی، آرسنال، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و یوونتوس را کنار بزند. همچنین انتقال ریچارلیسون می‌تواند به معنای خروج قطعی آنتونی مارسیال از یونایتد در تابستان باشد.

نگرانی مارسیال از دقایق بازی زیر نظ مورینیو، مذاکرات برای قراردادی جدید را به حالت تعلیق درآورده و البته مهاجم فرانسوی از پست بازی خود در تیم ناخشنود است. بعد از انتقال سانچز به یونایتد در ژانویه، از مارسیال خواسته شد به جای بازی در سمت چپ، در سمت راست خط حمله ایفای نقش کند که این قضیه به مذاق بازیکن چپ پا خوش نیامده است.

مورینیو آماده شنیدن پیشنهادات برای این بازیکن ۲۲ ساله است و شنیده شده بارسلونا قصد دارد با پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی، همه معادلات را بر هم زند. سرمربی پرتغالی در تابستان به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب خود است تا بتواند برای فصل بعد منچسترسیتی را به شکلی جدی به چالش بکشد.

مورینیو ریچارلیسون را به عنوان جانشینی ایده آل برای مارسیال ناراضی برگزیده و معتقد است وی می‌تواند آلترناتیوی مناسب برای کناره های زمین باشد. همچنین اضافه شدن بازیکنی با این خصوصیات به مارکوس رشفورد این اجازه را می‌دهد تا شانس خود را یک خط جلوتر، به عنوان مهاجم جایگزین روملو لوکاکو بیازماید.

۴ سال دیگر از قرارداد ریچارلیسون با واتفورد باقی مانده و این تیم سخت در پی آن است تا بازیکن برزیلی را برای حداقل یک فصل دیگر حفظ کند. اما حالا و با اضافه شدن موناکو به تیم های خواهان، واتفورد رقابتی بسیار سخت برای نگه داشتن ریچارلیسون خواهد داشت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد