وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعات نقل و انتقالات احتمالی بایرن مونیخ؛ از پیدا کردن جانشین برای روبری تا خروج ویدال و بواتنگ

خروجی و ورودی های فصل آینده بایرن مونیخ از نگاه رسانه های آلمان؛ دیبالا، گریزمان و حتی بیل گزینه های احتمالی!  

به نظر می رسد باواریایی ها تابستان شلوغی را پیش رو دارند. بعد از جذب گورتسکا، ترافیک خط میانی این تیم بیشتر از گذشته خواهد بود. با توجه به ادعای بیلد، نیکو کواچ قصد دارد نقشی کلیدی را به گورتسکا بدهد. گرنابری و کومان هم قرار است. مهره های مهمی برای تیم او باشند.

رسانه های آلمانی از احتمال خروج ویدال می گویند. به نظر می رسد باشگاه هایی از ایتالیا به دنبال به خدمت گیری او هستند و خود این بازیکن هم احتمال دارد به دلیل ترافیک خط میانی باواریایی ها، تیمش را تغییر دهد. لواندوفسکی هم با توجه به اقدامات اخیرش از جمله تغییر دادن مدیر برنامه هایش، می خواهد بایرن مونیخ را ترک کند.

بیلد از دیبالا به عنوان جانشین او نام می برد. خروجی های دیگر از نگاه رسانه های آلمانی، بواتنگ و حتی آلابا می توانند باشند. این دو بازیکن طی مصاحبه هایی، چند ماه پیش علاقه خود به تجربه کردن چالش های جدید را اعلام کرده اند و احتمال دارد به انگلیس یا اسپانیا بروند. از طرفی به نظر کار انتقال فیته آرپ، استعداد جوان هامبورگ به بایرن مونیخ نیز تمام شده است و این بازیکن فصل بعد در بایرن مونیخ توپ خواهد زد. رسانه های اسپانیایی از علاقه تیاگو به بازگشت به بارسلونا خبر داده اند اما احتمال انتقال او بسیار کم به نظر می رسد.

به نقل از tz، وضعیت روبن، ریبری، برنات و رافینیا معلوم نیست. البته رسانه های آلمانی به طور قطع از احتمال خروج برنات خبر داده اند و به نظر می رسد بایرن مونیخ از الان به دنبال جانشین این بازیکن می گردد. قرارداد رافینیا احتمالا تمدید شود. از سویی احتمال دارد روبری نیز برای یک فصل دیگر بمانند اما باید نیمکت نشینی را قبول کنند. از دراکسلر، بیل و مالکوم به عنوان گزینه های جانشینی این دو یاد می شود.

حضور کومان و گرنابری تا حدودی جای ریبری را پر خواهد کرد اما معلوم نیست بایرن مونیخ برای جانشینی روبن کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد. به نظر می رسد باواریایی ها خود را برای یک انتقال بزرگ آماده می کنند. همه رسانه های آلمانی بر این باور هستند که بایرن مونیخ در این تابستان رکورد نقل و انتقالاتی خود را خواهد شکست و شاید یک یا دو خرید گران قیمت داشته باشد. از گریزمان و دیبالا به عنوان گزینه های خرید 100 میلیون یورویی نام برده شده است. در این بین نام بیل، وینگر رئال مادرید هم شنیده شده است و احتمال جذب او نیز وجود دارد. پیدا کردن جانشین برای روبری و حتی لواندوفسکی در اولویت قرار دارد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
mehrangermany شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 16:43

چند ساله بعد از حذف از لیگ قهرمانان اخبار خرید چند ستاره گرانقیمت منتشر میشه ولی دست اخر یه خرید معمولی توی یه پست غیر ضروری انجام میشه و دوباره اواخر فصل مصدومیتهای تکراری و کلیشه ای امسال هم مثل سالهای گذشته فقط بیل رو برای لیست مصدومین کم داشتیم

mia san mia شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 20:49 http://bayernblogsky.com

بیل و دیبالا و ایکاردی . ایکاردی از گریزمان بهتر و جوان تره . بیلم بهترین گزینه با استعداد برا وینگر راسته. فقط نباید بزاریم بواتنگ و الابا و تیاگو برن . برنات و لوا مرخصن

اکبرماتئوس شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 21:58

فقط لواندوفسکی زودتر بفرستند بره ؛طفلک داره استعدادهاش هرز میره!

Bavaria یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 02:54

بیل فوق العاده است تا نیاد متوجه نمیشید
بیل از رونالدو هم بهتره

باقر یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 11:36

بیل خیلی عالیه مثل روبن یک بدی داره اونم مصدومیت .ولی با این حال خیلی دوس دارم بیاد .اخ اگر دیبالا و بیل باهم تو بایرن باشن

Rezaaa یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:59

اگه بیل رو بگیرن .و کاستا برگرده .و یه مهاجم خو بگیرن عالی میشه. اخه هردو سرعتی و تکنیکین....عالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد